רכילות עסקית

חברת הטכנוביולוגיה הישראלית מתרחבת: תפתח משרד חדש בלונדון

חברת הטכנוביולוגיה Recursion הודיעה על תכניות לפתוח משרד חדש בשכונת קינגס קרוס בלונדון. המשרד, שעתיד להיפתח רשמית ביוני 2024, יספק ל-Recursion ולמנוע המחקר מבוסס הבינה המלאכותית של החברה, גישה לכישרונות ברמה עולמית ברחבי מגזר הביוטכנולוגיה הצומח במהירות של אירופה

מערכת ice | 
לונדון (צילום ויקיפדיה)
חברת הטכנוביולוגיה Recursion, המובילה בשלבים הקליניים המפענחת בתצורה ביולוגית כדי לתעש זיהוי תרופות, הודיעה היום על תכניות לפתוח משרד חדש בשכונת קינגס קרוס התוססת בלונדון.
המשרד, שעתיד להיפתח רשמית ביוני 2024, יספק ל-Recursion ו-Valence Labs, מנוע המחקר מבוסס הבינה המלאכותית של החברה, גישה לכישרונות ברמה עולמית ברחבי מגזר הביוטכנולוגיה הצומח במהירות של אירופה, ויעזור ל-Recursion להשתלב באקו סיסטם חדשני משגשג של חברות טכנולוגיה ומדעי החיים מובילות.
"בעת ש-Recursion ממשיכה להוביל ולהגדיר את תעשיית הביוטכנולוגיה, קריטי מבחינתנו לשכור את שירותיהם של הכישרונות הטובים ביותר האפשריים, שחלק גדול מהם ממוקם באירופה", אמר ד"ר כריס גיבסון, Ph.D, מייסד שותף ומנכ"ל ב-Recursion.
כדי לתמוך במובילות של Recursion בביוטכנולוגיה ובכניסה ללונדון, החברה מתרגשת להכריז על צירופו של מייקל ברונשטיין, פרופסור מ-DeepMind לבינה מלאכותית באוניברסיטת אוקספורד, כיועץ מדעי. פרופסור ברונשטיין הוא מוביל עולמי בלימוד מעמיק גיאומטרי, רשתות Graph עצביות ועיצוב חלבונים.
פרופסור ברונשטיין מצטרף לפרופסור יושע בנג'יו, פרופסור בינה מלאכותית, בתמיכה במעבדות Recursion ו-Valence בפיתוח מודלים מתקדמים של בינה מלאכותית לתמיכה בתיעוש של גילוי תרופות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה