תיירות

חברת התעופה האהובה במבצע מטורף: זו ההנחה שיקבלו הטסים מישראל

חברת התעופה הלאומית של לטביה, אייר באלטיק, הודיעה כי תעניק ללקוחות הנחה של 30 אירו במידה וירכשו כרטיסי הלוך חזור, והנחה נפרדת של 15 אירו למי שיזמינו כרטיס בכיוון אחד בלבד. כמו כן, החברה הודיעה כי תחזור לישראל החל מחודש מאי  הקרוב, וההטבה תחול גם על הטיסות מנתב"ג
מערכת ice | 
שדה תעופה (צילום freepik)
כמו חברות תעופה רבות, גם חברת התעופה הלאומית של לטביה, אייר באלטיק, הודיעה כי היא תחזור לישראל החל מחודש מאי הקרוב, בתדירות של 3 טיסות שבועיות שצפויות לגדול בהמשך בטיסה נוספת. כעת החברה יוצאת בבשורה משמחת במיוחד ללקוחות, והיא תעניק הנחה לרוכשי כרטיסים עד סוף השבוע הקרוב.
אייר באלטיק הודיעה כי היא תעניק הנחה של 30 אירו לכל הלקוחות שירכשו כרטיסי הלוך חזור, והנחה נפרדת של 15 אירו ללקוחות אשר יזמינו כרטיס בכיוון אחד בלבד. ההטבה תקפה לכרטיסי ה-CLASSIC של החברה, אשר כוללים כבודה, הזמנת מושבים וגמישות בכרטיס. כמו כן, ההטבה תקפה כמובן גם ללקוחות אשר יזמינו טיסות מנתב"ג.
יש לציין כי על רקע מלחמת "חרבות ברזל" (אשר עדיין נמצאת בעיצומה), חברות תעופה רבות החליטו להפסיק את טיסותיהן מישראל ואליה, מה שגרם לכאוס לא קטן בנמל התעופה בן גוריון. חברות התעופה הישראליות, בהן אל על, ישראייר וארקיע, נותרו למשך תקופה בין חברות התעופה היחידות שטסות מישראל, והמחירים זינקו בהתאם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה