תיירות

רמי לוי וישראייר בבשורה דרמטית: הטיסות ליעד הזה יצומצמו

בשל העובדה שמשרד האוצר התנגד לשלם את הכיסוי הביטוחי למטוסים החכורים, החליטו בישראייר כי הם מקטינים את הפעילות משמעותית בטיסות לאילת ויקטינו את ההיקף למינימום
מערכת ice |  1
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
מנכ"ל חברת ישראייר, אורי סירקיס, הודיע אמש [שלישי] לראש עיריית אילת אלי לנקרי כי חברת התעופה השייכת לרמי לוי, תצמצם מעתה את היקף הטיסות שלה לעיר הדרומית בישראל, למינימום האפשרי, כך על פי פרסום של פספורט ניוז.
בשל העובדה שמשרד האוצר התנגד לשלם את הכיסוי הביטוחי למטוסים החכורים ב"חכירה רטובה המופעלים בקוד החברות הישראליות", החליטו בישראייר כי הם מקטינים את הפעילות משמעותית.

סירקיס הסביר לפספורטניוז: "האוצר לא מוכן לתת ערבות מדינה למטוסים, רק אם הם צבועים כחול-לבן. לא מעניין אותם שאנחנו מפעילים אותם בחכירה רטובה תחת הקוד של החברה. לכן כבר בפסח אנחנו מתכוונים למצמצם לגמרי את הטיסות לאילת. ללא כיסוי ביטחתי, היצע המושבים בקיץ הקרוב ביעדי הנופש צפוי לקטון ב-50%".
רק בשבוע שעבר, סירקיס הסביר לעובדים: "סיימנו את ינואר בצמיחה של 18% בהשוואה לינואר בשנה שעברה, ואנחנו בקצב צמיחה דומה, לפי שעה, גם בחודש פברואר. על אף העובדה שהחברה מפעילה כעת רק ארבעה מטוסים, בהשוואה לשמונה בתקופה המקבילה אשתקד, אנחנו מצפים להטיס יותר נוסעים החודש ולבצע יותר טיסות - ואנו מבצעים זאת כאשר כמחצית מהטייסים במילואים והודות לנחישות ול-DNA המאפיינים אותנו. את חודש ינואר סיימנו, במערך האיירבוס, עם כ-300 שעות יותר מבשנה שעברה, ואת חודש פברואר אנו מקווים לסיים עם כ 250 שעות יותר משנה שעברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיסות לאילת
    עם ישראל 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קורא לציבור לא לקנות אצלו. הוא רחוק מלהיות ציוני
    סגור