TOP 5

2 מיליון דולר לפרק: 5 השחקנים הכי מרוויחים בעולם

לפני 2017, רק קומץ קטן של שחקנים הרוויח אי פעם מיליון דולר לפרק. בשנים שלאחר מכן, בערך תריסר חברים חדשים הצטרפו למועדון של מיליון דולר, כאשר כמה חברים נמצאים הרבה מעל הרף הזה. הרשימה והסכומים בפנים
מערכת ice | 
שחקני חברים (צילום אינסטגרם)
להרוויח מיליון דולר (או יותר) לפרק של תוכנית טלוויזיה/כבלים/סטרימינג היה פעם אירוע נדיר למדי. לא עוד. עם שחקני קולנוע מהרשימה הראשונה שעושים את הקפיצה למסך הקטן, המשכורות זינקו לחלוטין. לפני 2017, רק קומץ קטן של שחקנים הרוויח אי פעם מיליון דולר לפרק. בשנים שלאחר מכן, בערך תריסר חברים חדשים הצטרפו למועדון של מיליון דולר, כאשר כמה חברים נמצאים הרבה מעל הרף הזה.

באופן מרשים, ג'ניפר אניסטון פצחה את רף מיליון הדולר לפרק בשתי תוכניות שונות! היא הפכה לחברה לראשונה במועדון של מיליון דולר לפרק או יותר ב-2002 עבור "חברים". אניסטון זכתה בכרטיס החברות השני שלה ב-2019, הודות ל-"The Morning Show" של AppleTV+. היא מרוויחה 2 מיליון דולר עצומים לפרק. לכוכבת "The Morning Show" שלה, ריס ווית'רספון, יש גם שני מקומות ברשימה זו. היא הרוויחה מיליון דולר או יותר גם ב"שקרים קטנים גדולים" וגם ב"תוכנית הבוקר".
ג'רי סיינפלד היה הראשון לעשות זאת והוא הרוויח מיליון דולר לפרק כבר ב-1997. רק קומץ שחקנים הרוויחו 2 מיליון דולר לפרק, כולל רוברט דאוני ג'וניור (הסימפטיזר), ריס ווית'רספון + ג'ניפר אניסטון (תוכנית הבוקר) וג'ון קרסינסקי (ג'ק ריאן). עם זאת, כל הדוגמאות הללו הן סדרות מוגבלות (8-10 פרקים) וכל שחקן שימש גם כמפיק בתוכנית שמגיע עם שכר נוסף?
2 מיליון דולר הם המשכורת הגבוהה ביותר לפרק שמישהו הרוויח אי פעם מסדרת טלוויזיה נכון לכתיבת שורות אלה. אבל יש מלכוד! עוד ב-2002 קלסי גרמר הרוויח 1.6 מיליון דולר לפרק של "פרייז'ר". כאשר אתה משווה לאינפלציה, להרוויח 1.6 מיליון דולר בשנת 2002 זהה להרוויח בסביבות 2.66 מיליון דולר לפרק היום! ואז שנתיים לאחר מכן, ריי רומנו הרוויח 1.7 מיליון דולר לפרק. רווח של 1.7 מיליון דולר ב-2004 זהה ל-2.7 מיליון דולר כיום. אז ריי רומנו הוא השחקן בעל השכר הגבוה ביותר בתולדות הטלוויזיה!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה