TOP 5

זהב, כסף ומיליונים: מי הם הספורטאים העשירים ביותר באולימפיאדה בפריז?

בין כל הכישרונות האולימפיים, ישנם ספורטאים שמרוויחים הרבה יותר מאחרים. גלו מיהם חמשת הספורטאים העשירים ביותר שמתחרים באולימפיאדת פריז 2024
מערכת ice | 
חמשת הספורטאים העשירים ביותר באולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock, אינסטגרם/ kingjames, jonrahm, stephencurry30)
האולימפיאדה היא במה עולמית לכישרון ספורטיבי, אבל כשזה מגיע להכנסות, ישנם ספורטאים שמרוויחים סכומים גדולים הרבה מעבר למדליות שהם יכולים להשיג. הנה דירוג חמשת הספורטאים העשירים ביותר המתחרים באולימפיאדת פריז 2024, המבוסס על הכנסותיהם השנתיות.
מקום 5: קווין דוראנט - 89.7 מיליון דולר בשנה
קווין דוראנט, אחד השחקנים הבולטים בנבחרת הכדורסל של ארצות הברית, הוא לא רק שחקן מצטיין על המגרש, אלא גם אחד הספורטאים המרוויחים ביותר באולימפיאדה. דוראנט, שזכה במדליות זהב ב-2012, 2016 ו-2020, חוזר לזירה באולימפיאדת פריז והוסיף עוד מדליה לאוסף.
מקום 4: יאניס אנטטוקומפו - 100.8 מיליון דולר בשנה
יאניס אנטטוקומפו, הכוכב היווני של ה-NBA, עשה כל שביכולתו להוביל את נבחרת יוון להצלחה בטורניר האולימפי. עם הכנסות שנתיות שמגיעות ליותר מ-100 מיליון דולר, אנטטוקומפו הוא אחד השחקנים המרוויחים ביותר באולימפיאדה הנוכחית.
מקום 3: סטף קרי - 101.9 מיליון דולר בשנה
סטף קרי, אחד הקלעים הגדולים בהיסטוריה של ה-NBA, משתתף לראשונה באולימפיאדה בפריז 2024. למרות שהוא שולט בליגה האמריקאית כבר עשור, זו הופעת הבכורה שלו בזירה האולימפית. סטף קרי שיגע את הצופים במשחק הגמר מול צרפת, מה שגרם למקדונלדס לפרסם כי יסירו את הרוטב קארי בצרפת הנשמע כמו שמו.
מקום 2: לברון ג'יימס - 128 מיליון דולר בשנה
לברון ג'יימס, הוא אחד השחקנים הגדולים ביותר בהיסטוריית הכדורסל. למרות שהוא כבר מיליארדר לפי מגזין פורבס, ג'יימס מדורג שני ברשימה זו, כיוון שהדירוג מבוסס על הכנסות שנתיות ולא על שווי נטו. הכנסותיו מגיעות ל-128 מיליון דולר בשנה, בעיקר מה-NBA ומהסכמי פרסום.
מקום 1: ג'ון ראהם - 210 מיליון דולר בשנה
הספורטאי המרוויח ביותר באולימפיאדת פריז 2024 הוא גולפאי ספרדי בשם ג'ון ראהם. עם הכנסות שנתיות של 210 מיליון דולר, ראהם עומד בראש הרשימה בזכות חוזהו המפואר עם ליגת הגולף LIV. למרות עושרו, ראהם סיים באולימפיאדה זו במקום החמישי בלבד, נראה כי עושר לא מבטיח מדליות.

צילום: @kingjames @jonrahm @stephencurry30 @giannis_an34 @easymoneysniper
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה