כסף וצרכנות

מקדונלדס במהלך מפתיע: מדוע הרשת תפסיק למכור את המוצר האהוב?

אחרי שארצות הברית גברה על צרפת בגמר של הטורניר האולימפי בכדורסל, הרבה בזכות מופע שלשות מרהיב של סטף קרי, במקדונלד'ס צרפת חשפו כי הם שוקלים להוריד את הרוטב קארי ממכירה בסניפים במדינה "למשך 4 שנים לפחות"
מערכת ice |  1
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
ארצות הברית רשמה טורניר אולימפי פשוט אדיר בפריז, אחרי שסיימה בראש טבלת המדליות עם 40 מדליות זהב ובסך הכל 126 מדליות. אבל מי שגנבו בגדול את ההצגה הם נבחרת הכדורסל של ארה"ב, שזכתה במדליית הזהב אחרי שניצחה את נבחרת צרפת בגמר הגדול 87:98 וחתמה טורניר מטורף במיוחד, ויש שיגידו הגדול ביותר תולדות טורניר הכדורסל האולימפי.
מי שגנב את ההצגה יותר מכולם הוא סטף קרי, כוכב קבוצת ה-NBA גולדן סטייט ואחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של המשחק, שרשם משחק מטורף בגמר אותו סיים עם 24 נקודות ו-8 שלשות, רובן בשלבי הסיום של המשחק.
קרי אף התגרה בסיום בצרפתים אחרי שעשה להם תנועה של "לישון", צורת הקנטה ידועה בה השתמשו האמריקאים גם בחצי הגמר, מה שעורר את זעמם של הסרבים. בעקבות כל הנתונים הללו, ברשת מקדונלד'ס הצרפתית החליטו לצאת במהלך מפתיע, אחרי שהעלו פוסט לרשות החברתיות בו טענו כי הם שוקלים להסיר את רוטב הקארי המפורסם שלהם מרשימת המוצרים הנמכרים במדינה.
 
בפוסט שעלה לחשבון האינסטגרם של רשת המזון המהיר מקדונלד'ס בצרפת נכתב כי החברה שוקלת להסיר את רוטב הקארי. עוד נכתב בפוסט כי היא רוצה להוריד אותו מהסניפים של החברה "למשך מינימום 4 שנים", התקופה שתעבור כמובן עד האולימפיאדה הבאה, שתיערך ב-2028 בלוס אנג'לס, ארצות הברית, שם האמריקאים ללא ספק ירצו שוב ללכת עד הסוף ולזכות במדליית הזהב, על אחת כמה וכמה שמדובר באולימפיאדה ביתית.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא ברור למה בישראל הפסיק להימכר (ל"ת)
    רון וייצמן 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור