TOP 5

הספורטאים המרוויחים ביותר בעולם: מי מוביל את הרשימה?

חתומים על חוזים מפלצתיים אבל גם יודעים לעשות עסקים. אלו חמשת הספורטאים העשירים בעולם 
מערכת ice | 
ליאו מסי, ג'יימס לברון, קונור מקגרגור (צילום freepik, טוויטר/ליאו מסי, ויקיפדיה/ Kremlin.ru)
5. לברון ג'יימס
שכר: 96.5 מיליון דולר
במקום החמישי כוכב הNBA החד-פעמי לברון ג'יימס שנבחר ארבע פעמים ל-MVP של ה-NBA. לברון הצטרף ללוס אנג'לס לייקרס ב-2018 וחתום על חוזה לארבע שנים של 153 מיליון דולר. יש לו את תיק התמיכה המוביל של ה-NBA, ומחזיק גם בחברת הפקות (SpringHill Entertainment) וחברת מדיה (Uninterrupted). 

הכי עשיר בליגה העשירה בעולם, לברון ג'יימס (ויקיפדיה)
לברון חבר לסינדי קרופורד, ארנולד שוורצנגר ולינדסי וון ב-2018 כדי להשיק את Ladder, חברת המתמחה בבריאות ואיכות חיים. באמצעות קרן משפחת לברון ג'יימס פתח את בית הספר היסודי הראשון של הקרן ב-2018 ומתכנן באמצעותה להוציא 41 מיליון דולר כדי לשלוח ילדים לקולג'. ג'יימס ושותפיו מחזיקים ב-19 זיכיונות של Blaze Pizza בשיקגו ובדרום פלורידה. הוא גם משקיע ומסמיך בתשלום עבור החברה.
 
4. דאק פרסקוט
שכר: 107.5 מיליון דולר

דאק פרסקוט (ויקיפדיה)
כוכב הפוטבול האמריקאי דאק פרסקוט חתם עם הדאלאס קאובויז על הארכת חוזה לארבע שנים של 160 מיליון דולר עם במרץ , חתימה2021 שהגיעה עם בונוס של 66 מיליון דולר. סך הרווחים שלו שעומד על 107.5 מיליון דולר במשך 12 החודשים עד אפריל 2021 קבע שיא עבור שחקני NFL. במאי 2021, הכריז הקוורטרבק המפורסם על השקעה בארבע מסעדות מזדמנות של Walk-On בטקסס.
3. כריסטיאנו רונאלדו
שכר: 120 מיליון דולר
הפורטוגלי האינסופי שחזר בתחילת העונה למנצ'סטר יונייטד, הפך בפברואר השנה לאדם הראשון בעולם שהגיע ל-500 מיליון עוקבים בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. במרץ הוא עבר את מאזן השערים של האגדה הברזילאית פלה, כאשר כבש שלושער מול קבוצת הסרייה A, קליארי, ועלה ל-770 שערים בכל המסגרות.

האדם הכי נעקב בהיסטוריה של הרשתות. כ. רונאלדו (ויקיפדיה)
רונאלדו, חמש פעמים שחקן השנה של פיפ"א, הפך בשנת 2020 לספורטאי הספורט הקבוצתי הפעיל הראשון שעבר מיליארד דולר ברווחים בקריירה. בנוסף לעסקה לכל החיים שחתם עם נייק, רונאלדו מרוויח כסף מחוץ למגרש עם הבגדים, האביזרים, המלונות וחדרי הכושר שלו ממותג ה- CR7. לאחר שהוביל את פורטוגל לזכיה היסטורית ביורו 2016, המונדיאל הקרוב בקטאר יהיה ההזדמנות האחרונה שלו להוכיח שהוא הגדול מכולם.
 
2. ליונל מסי
שכר: 130 מיליון דולר
הפרעוש הארגנטינאי שיש אומרים שהוא הטוב בהיסטוריה של הכדורגל, אשר זכה שש פעמים בתואר שחקן השנה של פיפ"א ובנעל הזהב האירופית למלך השערים ביבשת (שיא לכל פרס), הימם את העולם שעזב את קבוצת נעוריו ברצלונה ועבר לשחק עם חברו ניימאר בפריז סן ז'רמן. הדלפת חוזה שלו בינואר 2021 הראתה שמסי מרוויח הרבה יותר בברצלונה ממה שחשבו בעבר. החוזה שהודלף הראה שמסי מסוגל להרוויח עד 165 מיליון דולר בשנה בשכר ובתמריצים, נתון שאין שני לו בספורט קבוצתי. 

העשיר בעולם הוא הטוב בעולם? ליונל מסי (פלאש 90)
הוא השיק קו בגדים משלו ופתח את החנות הקמעונאית הראשונה שלו, חנות מסי, ב-2019 בברצלונה. יש לו גם עסקה לכל החיים עם אדידס. ארגון הבריאות העולמי פנה למסי במרץ 2020 כדי לסייע בהובלת קמפיין עולמי שמטרתו לעצור את התפשטות מגיפת הקורונה. כמו רונאלדו לפניו, גם מסי הביא את הנבחרת שלו לזכיה בגביע היבשת המקומי (קופה אמריקה), וכמו רונאלדו יריבו מזה עשור, גם לו המונדיאל בקטאר יהיה כנראה ההזדמנות האחרונה לקבע את העובדה שהוא הטוב בהיסטוריה.
1. קונור מק'גרגור
שכר: 180 מיליון דולר
הספורטאי המרוויח ביותר בעולם הוא מתאגרף ה-UFC הנודע. ההפסד של מקגרגור לדסטין פויייר בינואר 2021 היה רק קרב ה-UFC השלישי שלו מאז 2016, אבל הוא נשאר הכוכב הגדול ביותר של אומנויות לחימה מעורבות. הוא גבה סכום מוערך של 22 מיליון דולר עבור קרב פוייריה ויותר מ-30 מיליון דולר עבור הקרב הקודם שלו, נוק-אאוט על דונלד "קאובוי" סרונה.

איגרוף ו-וויסקי. קונור מק'גרגור (ויקיפדיה)
מקגרגור הקים את מזקקת הוויסקי האירית Proper No. Twelve בשנת 2018, והמותג זמין כעת בשמונה מדינות, כולל ארה"ב. הוא מכר את חלק הרוב שלו ב-Proper No. Twelve ל-Proximo Spirits תמורת 150 מיליון דולר באפריל 2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה