עסקי ספורט

יעל ארד בקטאר: עם אילו בכירים נפגשה הספורטאית האולימפית?

יעל ארד הוזמה להצטרף למשלחת הישראלית באליפות העולם בשחייה בקטאר. ארד נפגשה עם יו"ר התאחדות השחייה עולמית מכוויית ויו״ר איגוד השחייה הקטארי. יעל ארד: "השהות כאן בזמן מלחמה מדגישה את עוצמת הספורט גם בזמנים כאלה"
מערכת ice | 
יעל ארד (צילום olympics.com)
במהלך שהותה באירוע אליפות העולם בשחייה ומקצועות המים שנערך בעיר דוחא אשר בקטאר, יושבת ראש הוועד האולימפי בישראל והג'ודאית האולימפית בדימוס, יעל ארד, נפגשה עם יו"ר התאחדות השחייה עולמית, חוסיין אל מוסאלם מכוויית ויו״ר איגוד השחייה הקטארי.
הספורטאית האולימפית הוזמנה להצטרף למשלחת הרשמית של נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, תומאס באך, יחד עם האלופה האולימפית בסייף, חברת ה IOC- בריטה היידמן, קיט מקונאל המנהל המקצועי ב - IOC, ג'יימס מקלאוד מנהל האולימפיק סולידריטי ופרה מירו, היועץ המיוחד לקשרי חוץ.
 



נציגי הספורט האולימפי הישראלי רשמו הישג מרשים ביותר במהלך השבוע האחרון. מתן רודיטי שחיין המים הפתוחים למרחק של 10 ק"מ,  זכה בכרטיס לפריז לאחר שהצליח שהגיע למקום ה-10 באליפות העולם בדוחא. גם נבחרת השחייה האומנותית נאבקת במהלך כל השבוע על הכרטיס לפריז ובהמשך תתחרה באליפות העולם. מדובר בשחיינים אנסטסיה גרובנקו, דניס לוקטב ודריה קולובטי.

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, ציינה כי "השהות כאן בקטאר עם משלחת ישראלית בזמן המלחמה מדגישה את עוצמת הספורט האולימפי בעולם והיכולת גם בזמנים כאלה להפגין אחווה ספורטיבית".
ארד התייחסה לנציגי ישראל ואמרה: "ההתעלות של ספורטאי ישראל בימים אלה בזירה הבינלאומית היא חלק מהחוסן הלאומי ונשענת על הכוח שנותנים לנו הלוחמים בחזית והנחישות שמשפחות החטופים מפגינות במאבק להחזרת יקירינו".

(צילום: יח"צ)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה