עסקי ספורט

מסי הרוויח 14 מיליון דולר בדקה, מה הוא עשה בשביל זה?

הכדורגלן הארגנטינאי ליונל מסי מרוויח כסף גם בשנתו, ושובר שיאים לא רק בתחום הספורט. הפעם מסי הכניס לכיסו עוד כ-14 מיליון דולר עבור פרסומת של דקה לבירה עבור הסופרבול.

מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליונל מסי גונב את אור הזרקורים בפרסומת של הסופרבול המציגה את הכוכב רוכש בירה דלת קלוריות בחוף מבודד. המותג שהוכרז היום (חמישי), הוציאה טיזר עם הכדורגלן המצליח מזמין בירה בבר, עם רגע מותח כשברז הבירה מפסיק לזרום, ומשאיר את הצופים מסוקרנים.
ליונל אנדרס מסי, הוא כדורגלן דרום אמריקאי, המשחק בעמדות החלוץ והקשר ההתקפי במועדון האמריקאי אינטר מיאמי ובנבחרת ארגנטינה, בהם הוא משמש כקפטן. מסי מכונה גם "הפרעוש" בשל זריזותו וקומתו הנמוכה.
בתוך לוח הזמנים העמוס של הכוכב, שכלל משחקים באל סלבדור ובטקסס, נבחרתו מתוכננים לעוד שני משחקים בסעודיה, ומשחק עימות מול כריסטיאנו רונאלדו ב-1 בפברואר. בעוד שהסופרבול מתוכנן ל-11 בפברואר.
הגיחה של מסי לזירת הפרסומות של הסופרבול לא רק מגוונת את נוכחותו בתחום הפרסומי, אלא גם תורמת לצפייה מוגברת סביב אירוע הספורט האייקוני שעתיד לרתק את הקהל. מיזם הפרסומת מוסיף עוד נפח לרזומה של מסי ומדגיש את השפעתו מעבר למגרש הכדורגל.
 
רק היום פרסמנו באייס שליאו מסי חתם על מפית בה היו כתובים תנאי החוזה הראשון שלו, בשנת 2020 כשהיה בן 13 בלבד. אותה מפית מדוברת נמכרת במעל ל-380,000 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה