עסקי ספורט

רעידת אדמה בארגון ה-WWE: זו ההחלטה הדרמטית שקיבל המייסד

וינס מקמהון שייסד את ארגון ה-WWE, החליט לפרוש מתפקידו כיושב ראש TKO המחזיקה בארגון ההיאבקות הגדול בעולם עקב שורת האשמות בעבירות מין, באחת מהן הוא הורה לאישה לקיים יחסי מין עם אחד המתאבקים
מערכת ice | 
וינס מקמהן (צילום טוויטר/ וינס מקמהן, יוטיוב/ WWE)
וינס מקמהון שמוכר בתור זה שייסד את ה-WWE החליט לפרוש מתפקידו כיושב ראש TKO המחזיקה בזכויות על ארגון ההיאבקות הגדול בעולם כך מדווחת CNBC. מקמהון מואשם בשורת עבירות מיניות, כאשר באחת מהן הורה לאישה לקיים יחסי מין עם אחד המתאבקים.
ניק קאן נשיא ה-WWE אישר את המידע ואמר כי "מקמהון הגיש בקשת התפטרות שאושרה ולא יהיה לו יותר בשום תפקיד בחברת TKO. כזכור בחודש אפריל בשנה שעברה הודיעו ארגוני ה-WWE וה-UFC על התאגדות תחת החברה. יש לציין כי מקמהון עצמו מכחיש את החשדות נגדו אך הודה כי החליט להתפטר מראשות הארגון.
מקמהון בן ה-78 הוא איש עסקים אמריקאי, היושב ראש והמנכ"ל לשעבר של ה-WWE, החברה הגדולה בעולם בתחום ההיאבקות מקצועית. הוא מוכר בתור זה שהפך את ארגון ה-WWE לארגון ההיאבקות הגדול בעולם לאחר שפנה לבכירי המתאבקים מהארגונים האחרים בראשם ה-WCW שהתנתק מה-WWF וניסה לפתותם לעבור לארגונו. 
מקמהון אף התחרה בעבר בענף וגם זכה באליפות ה-WWF בצורה שנויה במחלוקת. בנוסף לכך קיבל מקמהון ביקורות רבות על כך שהמשיך באירוע ההיאבקות כרגיל על אף מותו של המתמודד אואן הארט במהלך פעלול אותו ביצע על הזירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה