עסקי ספורט

הסטארטאפ הישראלי בעסקת ענק: רוכש חברה אמריקאית ב-150 מיליון דולר

מינט מדיה (Minute Media), חברת טכנולוגיה ותוכן ספורט, הודיעה כי רכשה את STN Video, מהחברות המובילות בצפון אמריקה בהפצת תוכן ספורט בדיגיטל, המחזיקה בזכויות הפצת תוכן של כל הליגות הגדולות בארה"בֿ וכן בפלטפורמת וידאו אונליין עטורת פרסים, המגיעה לעשרות מיליוני משתמשים ייחודיים
מערכת ice | 
בורסה (צילום shutterstock)
מינט מדיה (Minute Media), חברת טכנולוגיה ותוכן ספורט, הודיעה היום (רביעי) כי רכשה את STN Video, מהחברות המובילות בצפון אמריקה בהפצת תוכן ספורט בדיגיטל, המחזיקה בזכויות הפצת תוכן של כל הליגות הגדולות בארה"בֿ וכן בפלטפורמת וידאו אונליין עטורת פרסים, המגיעה לעשרות מיליוני משתמשים ייחודיים, תמורת 150 מיליון דולר.
הרכישה של STN תעשיר את העומק הטכנולוגי, את יכולות הפצת תוכן ואת ספריית התוכן של מינט מדיה עבור האקוסיסטם שבנתה החברה הכולל מפרסמים, שותפים ומפיצים, וכן במסגרת מותגי התוכן שבבעלותה (בהם The Players' Tribune, FanSided, 90min וכו').
פלטפורמת הווידאו אונליין עטורת הפרסים של STN Video תשלים את התשתית של Voltax Video הקיימת של מינט מדיה ותחזק את האסטרטגיה של מינט מדיה ביצירה והפצה של תכני ספורט ותרבות. הרכישה הזו גם תעצים את ספריית התוכן הדיגטלי של מינט מדיה שכעת תכלול מעל 2 מיליון סרטונים, כולל שותפויות תוכן עם כל ליגות הספורט הגדולות בארה"ב וחברות הבידור הבולטות, השלמה להיצע העשיר של מינט מדיה בתחום התוכן.
עם גישה לספרייה העצומה של תוכן של הליגות הגדולות ועם השותפויות החזקות של STN בתחום הספורט והבידור, מינט מדיה תרחיב את הצעת הערך שלה ליצירת תכנים ואת יכולות ההפצה שלה של תוכן פרימיום.
"הצטרפותה של STN Video למשפחת מינט מדיה היא ניצחון גדול עבור מותגי תוכן הספורט שבבעלותנו, שותפי ההפצה שלנו וכלל המפרסמים שעובדים איתנו. עם זכויות התוכן של STN וטכנולוגיית הוידאו עטורת הפרסים שלה, לשותפים וללקוחות של מינט מדיה יהיה עכשיו מבט של 360 מעלות על תעשיית הספורט, תוך שילוב תוכן של ספורטאים, קבוצות, יוצרים עצמאיים ועכשיו גם של הליגות", אמר אסף פלד, מייסד ומנכ"ל מינט מדיה.
STN Video נוסדה ב-2010 בשם SendtoNews, ולה משרדים בויקטוריה (קנדה), ניו יורק ומיאמי. כיום STN מוכרת כפלטפורמת וידאו אונליין (OVP) מובילה בשוק, המשלבת תוכן (לרבות תכנים מסוג היי לייטס מליגות הספורט המובילות בצפון אמריקה), עם טכנולוגיית וידאו חדשנית, המייצרת ערך עבור שותפי הפצה ומפרסמים. מינט מדיה גייסה הון מ-HSBC Innovation Banking וכן מקרנות המנוהלות על ידי BlackRock כדי לסייע במימון העסקה.
"STN Video נבנתה עבור שותפי הפצה שאכפת להם מאיכות התוכן, מחווית המשתמש ומהפוטנציאל המסחרי", אמר מתיו ווטסון, מנכ"ל STN Video. "אנו נרגשים להמשיך את המסע שלנו עם מינט מדיה כדי למקסם את יכולות ההפצה שלנו ברחבי העולם עבור ספקי תוכן ומפרסמים על פני הפלטפורמות הייחודיות שלהם", הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה