עסקי ספורט

הרוכב הישראלי בדרך לאולימפיאדה? מדליית ארד באליפות אירופה

מיכאל יעקבלב זכה במדליה ראשונה באליפות אירופה לשנת 2024. הוא עלה לישראל לפני כשנה וחצי מרוסיה וזכייתו מסמנת פתיחה נהדרת לשנה האולימפית. רק לאחרונה קיבל את אישור הוועד האולימפי הבינלאומי לייצג את ישראל, כבוד!
מערכת ice |  1
אולימפיאדה (צילום freepik)
ישראל רשמה אמש (מוצ"ש) הישג מרשים בגזרת הספורט, כאשר ניתנה מדלית ארד ראשונה אי פעם לרוכב ישראלי באליפות אירופה לבוגרים באופני מסלול למיכאל יעקבלב. מדובר במדליה ראשונה באליפות אירופה לשנת 2024. מיכאל יעקבלב עלה לישראל לפני כשנה וחצי מרוסיה וזכייתו מסמנת פתיחה נהדרת לשנה האולימפית.
זכייתו של יעקבלב מגיעה לאחר שרק לאחרונה קיבל את אישור הוועד האולימפי הבינלאומי לייצג את ישראל, והוא צפוי להיות רוכב אופני המסלול הראשון שמייצג את ישראל במשחקים האולימפיים. על רקע גל קיצוצי הענק בתקציבי משרדי הממשלה בעקבות המלחמה, בניסיון להתמודד עם הגירעון המאמיר, משרד האוצר מתכוון לקצץ סכום ענק של כ-25% מתקציב משרד התרבות והספורט, כ-500 מיליון שקל. 
הצעד נובע מתכנית הקיצוצים הנרחבת שמוביל האוצר על רקע עדכון תקציב 2024 ומלחמת עזה. היום יתקיימו הדיון וההצבעה בממשלה על תקציב המדינה המתוקן. בנוסף לקיצוץ 500 מיליון שקל, בכוונת משרד האוצר לקצץ גם 25 מיליון שקל מתקציב מימון הספריות הציבוריות ולשנות את חוק הספריות. בעקבות כוונה זו פורסם אתמול גילוי דעת מטעם מחאת הסופרות והסופרים בישראל, עליו חתומים בין השאר דוד גרוסמן, צרויה שלו, אשכול נבו, סמי מיכאל ורוני סומק ועוד.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק אלוהים ישאר בשטח. כל האר קפוט (ל"ת)
    רק אלוהים ישאר בשטח 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור