עסקי ספורט

דני אבדיה בהישג מדהים: המשחק הטוב ביותר בקריירה ב-NBA

כשהוא מרחק נגיעה מטריפל דאבל, כוכב וושינגטון וויזארדס רשם 19 נקודות, 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. רק חילוף מוקדם מנע ממנו להשלים את ההישג המשולש. אבדיה הרשים בהתקפה ובהגנה, כשהקשה מאוד על הטופ סקורר של ההוקס, טריי יאנג
מערכת ice |  1
דני אבדיה (צילום יוטיוב/ Basketball Highlights)
מאמן קבוצת וושינגטון וויזארדס החליט לעשות כבוד לדני אבדיה, אמש ​(מוצ"ש) כ-2:15 דקות לסיום המשחק. הקבוצה הבטיחה את ניצחונה השביעי בסך הכל העונה, כאשר היא מציינת מספר גבוה יותר של ניצחונות חוץ מאשר בבית באטלנטה, 99:127, בעוד ווס אנסלד ג'וניור חשב שזה הזמן של הפורוורד הישראלי לקבל מחיאות כפיים ולנוח.
אלא שלדבר אחד אנסלד ג'וניור לא שם לב. אבדיה היה באותו שלב במרחק של אסיסט אחד מהשלמת הטריפל דאבל הראשון בקריירה שלו בליגה הטובה בעולם. הוא קלע 19 נקודות, הוריד 14 ריבאונדים וחילק 9 אסיסטים, שבוודאי היו הופכים לדאבל פיגר לולא החילוף המוקדם.
מדובר במשחק השיא של אבדיה מאז שהצטרף ל-NBA. על פי הדיווח ב"ישראל היום", אבדיה הרשים בהתקפה ובהגנה, כשהקשה מאוד על הטופ סקורר של ההוקס, טריי יאנג. האחרון אמנם קלע 21 נקודות, אבל עשה זאת ב-30% מהשדה. עם זאת הצליח למסור 10 אסיסטים, שלא מנעו מוושינגטון לרשום את הניצחון הגבוה ביותר שלה העונה.
קייל קוזמה הוביל את הוויזארדס בראש רשימת הקלעים עם 29 נקודות. ג'ורדן פול הוסיף 20 משלו. כעת הקבוצה של אבדיה חולמת לחבר סוף סוף שני ניצחונות ברצף, ואולי זה יקרה כבר מחר (שני) מול הקבוצה הכי גרועה בליגה, דטרויט פיסטונס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלוף , תמשיך ככה!!! (ל"ת)
    משה 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור