עסקי ספורט

דני אבדיה במחווה מרגשת לעידן עמדי: זה מה שעשה הכוכב הישראלי

דני אבדיה נחשב לנציג הבכיר של הספורט הישראלי בעולם, הפורוורד שמשחק בארבע השנים האחרונות בוושינגטון וויזארדס מה-NBA נמצא בתקופה האחרונה בשיאו ומלבד היכולת המקצועית הטובה לא שכח את מה שקורה בארץ וביצע מחווה מיוחדת לזמר עידן עמדי
מערכת ice |  3
דני אבדיה (צילום איגוד הכדורסל)
דני אבדיה נחשב כיום לנציג הבולט של הספורט כחול לבן, הפורוורד שמשחק בארבע השנים האחרונות בוושינגדטון וויזארדס מליגת ה-NBA נמצא בתקופה האחרונה בשיאו מבחינה מקצועית אך לא שכח גם את מה שקורה בארץ. אבדיה עלה הלילה למשחק קבוצתו כשעל נעליו רשום "לרפואת עידן בן טובה עמדי". 
כזכור הזמר שנמצא במילואים בשטח רצועת עזה נפצע אתמול באורך קשה לאחר שנפצע ממטען שהתפוצץ מסביב לגדוד בו שהה. בחזרה למגרש, אבדיה נמצא בתקופה האחרונה בשיאו מבחינה מקצועית למרות היכולת הרעה של קבוצתו. במהלך המשחק שנערך הלילה נגד אוקלהומה סיטי(אליה הוא מוזכר לעבור בטרייד) קלע הפורוורד 17 נקודות והוסיף גם 4 אסיסטים ו-4 ריבאונדים בהפסד 136:128.
כאמור, זוהי עונתו הרביעית של אבדיה בוושינגטון ועושה רושם שהוא בדרך לעונת שיא מבחינת נתונים אישיים אך הקבוצה ממוקמת בירכתי טבלת המזרח עם מאזן שלילי של 30:6, רחוק משאיפות הפלייאוף שהיו בתחילת העונה. אבדיה כזכור נבחר במקום התשיעי על ידי וושינגטון וויזארדס בדראפט 2020, מה שהבטיח לו מקום מובטח בסגל של הקבוצה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תתעסק בכדורסל (ל"ת)
    לא ייאמן 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    הנציג הבכיר בעולם? יש לנו אלופים אולימפיים ואלופי עולם.
    מיכאל 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם זה לא כדורגל או כדורסל - זה לא ספורט.
    סגור
  • 1.
    אמן כן יהי רצון עידן עמדי אדם ערכי ומקסים רפואה שלמה (ל"ת)
    דן 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור