עסקי ספורט

טייגר וודס ונייקי נפרדים: זה הצעד הבא של אגדת הגולף

אגדת הגולף והחברה המובילה הגיעו להסכם על סיום שיתוף הפעולה בין הצדדים לאחר 27 שנים לאחר שהייתה לצידו של וודס במהלך השנים בהם הגיע להישגים: "אתגרת את עולם הגולף, אתגרת אותנו ובעיקר את עצמך"
מערכת ice | 
טייגר וודס ונייקי נפרדים (צילום shutterstock)
נייקי הודיעה כי החברה ואגדת הגולף טייגר וודס כבר לא, השניים הודיעה על פרידה וסיום שיתוף הפעולה בין הצדדים לאחר 27 שנים. החברה המובילה בציוד בגדי הספורט הייתה לצדו של וודס במהלך כל קריירה הגולף ובשנים בהן הגיע להישגים רבים.
וודס חתם לראשונה על הסכם עם נייקי עוד כשהיה שחקן גולף חובב, המשיך איתם והפך לשם החזק בגזרת עולם הגולף, כאשר הוא לובש את הנעליים שלהם בכל ניצחון שלו. יחד עם זאת היו סימנים מקדימים לפרידה כאשר נראה לובש במהלך טורנירי המאסטרס בשנת 2022, זאת שנה לאחר שנפצע קשה ברגלו.
בנוסף לכך וודס סירב לאשר את עתידו עם נייקי, כאשר עיתונאים שאלו אותו על שיתוף הפעולה עם החברה, וכעת לא ברור עדיין מי החברה הבאה שתחתום עם אגדת הגולף. 
נייקי פרסמה הודעת פרידה מוודס: "אתגרת את המתחרים שלך, את הסטריאוטיפים, את המוסכמות, אותנו, את עולם הגולף אבל בעיקר את עצמך", וודס עצמו פרסם ברשת הטוויטר: "אם אתחיל להגיד את השמות ולהיפרד אני לא אצליח לסיים, הייתי יכול להמשיך לנצח"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה