משפט

האקסית של טייגר וודס חושפת: "מעולם לא הוטרדתי על ידיו"

לאחר שהישה תביעת בגין תקיפה מינית נגד אגדת הטניס טייגר וודס. כעת, האקסית שלו מבטלת את התביעה וטוענת: "מעולם לא הייתה קורבן של הטרדה מינית או התעללות מינית בידי טייגר וודס או כל אחד מסוכניו"
מערכת ice | 
טייגר וודס (צילום ויקיפדיה)
אריקה הרמן, חברתו לשעבר של טייגר וודס, ביטלה את תביעתה לתקיפה מינית נגד שחקן הגולף האגדי. הרמן כתבה כי: "מעולם לא הייתה קורבן של הטרדה מינית או התעללות מינית בידי טייגר וודס או כל אחד מסוכניו, וזו עמדתה שהיא מעולם לא טענה לטענה כזו", כך נכתב במסכים שהודלפו בפוקס ניוז.
עוד בחודש מאי הארון, הרמן טענה שוודס ניהל עמה מערכת יחסים מינית בזמן שהייתה מלצרית במסעדה שלו ביופיטר, פלורידה. הרמן טענה שוודס הכריח אותה לחתום על הסכם סודיות, אחרת היא לא יכולה לשמור על משרתה.
עורך דינה של הרמן, בנג'מין חובס, כתב בתיק כי: "בוס המטיל תנאי עבודה שונים לעובד שלו בגלל מערכת היחסים המינית ביניהם היא הטרדה מינית". הרמן הגישה הודעה רשמית לדחות את ערעורה כדי לבטל את הסכם הסודיות שחתמה ב-2017.
הרמן טענה בתחילה כי ההסכם צריך להיות בלתי ניתן לאכיפה על פי חוק Speak Out, אשר "אוסר על אכיפה שיפוטית של סעיף אי גילוי או סעיף אי זלזול שהוסכם עליו לפני שמתעורר סכסוך הכולל תקיפה מינית או הטרדה מינית תוך הפרה של החוק הפדרלי, השבטי או המדינה ."
היא תבעה את Jupiter Island Irrevocable Trust, הקרן המחזיקה בביתו של וודס, על לפחות 30 מיליון דולר לאחר שביקש ממנה לצאת מהנכס, תיק שביטלה ביולי. הרמן אומרת שההסכם אפשר לה לגור בבית ללא הוצאות בתמורה ל"שירותים יקרי ערך" שהיו "יוצאי דופן באופיים".
עם זאת, הרמן טוענת שרימו אותה לעזוב את הבית וננעלה בחוץ כשחזרה. שופטת המחוזי אליזבת מצגר דחתה את ניסיונו של הרמן לבטל את הסכם 2017 בטענה שוודס ביצעה הטרדה מינית נגדה, וכינתה את הטענות של הרמן "מעורפלות ומעורפלות".
"להרמן הייתה הזדמנות (לספק) פירוט עובדתי לכל טענה הנוגעת לתקיפה מינית או הטרדה מינית, אולם היא לא עשתה זאת", כתבה מצגר במסגרת חוות דעתה בת 11 העמודים. הרמן ווודס היו קשורים רומנטית לראשונה ב-2017 לפני שנפרדו ב-2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה