עסקי ספורט

אגדת הכדורגל בווידוי מצמרר: "נותרה לי שנה לחיות"

המאמן השוודי סוון-גוראן אריקסון בן ה-75 חשף כי הוא חולה בסרטן סופני וכי על פי כל ההערכות, נותרו לו כ-12 חודשים אחרונים לחיות. “כולם מבינים שהמצב לא טוב", סיפר אריקסון, “כולם ניחשו שזה סרטן וזה נכון, אבל אני צריך להילחם כל עוד אני אוכל"
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)

למאמן השוודי סוון-גוראן אריקסון בן ה-75 הייתה קריירה ארוכה ומרשימה, שזיכתה אותו בליגה ובגביע אופ"א עם גטבורג השבדית בשנת 1982, לאחריה עבר לבנפיקה ליסבון, שם זכה בשלוש אליפויות. משם נסע לאיטליה שם בילה את רוב הקריירה במועדונים כמו רומא, פיורנטינה, סמפדוריה ולאציו, איתה זכה באליפות, כמה גביעים ובגביע אופ"א נוסף.

אמש (חמישי) חשף כי הוא חולה בסרטן סופני וכי על פי כל ההערכות, נותרו לו כ-12 חודשים אחרונים לחיות. “כולם מבינים שיש לי מחלה והמצב לא טוב", סיפר אריקסון, “כולם ניחשו שזה סרטן וזה נכון, אבל אני צריך להילחם כל עוד אני אוכל. יש לי מקסימום שנה לחיות, אם המצב יהיה רע אז קצת פחות. אתה לא יכול לדעת בוודאות ועדיף לא חשוב על זה".


"במקרה הטוב, נשארה לי שנה. במקרה הגרוע, כנראה פחות", הוא התוודה בראיון לתחנת רדיו שוודית. "אני אלחם במחלה כל עוד אני יכול, אבל אני לא מתכוון לשבת בבית ולהתלונן על מזל רע כל היום, אני מעדיף להיות חיובי". אריקסון היה המאמן הלא בריטי הראשון שמונה למאמן נבחרת הכדורגל של אנגליה. הוא החזיק בתפקיד בין השנים 2001 ל-2006, והדריך את הנבחרת במונדיאלים ב-2002 ו-2006 ובאליפות אירופה 2004.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה