תקשורת ומדיה

לוסי אהריש מבקשת עזרה בתרומות: "חלתה בסרטן, כל סכום יעזור"

מגישת רשת 13, לוסי אהריש, פנתה לעוקביה באינסטגרם בבקשה לסייע בתרומות למימון הטיפול לג'ודי, אמו של מתן איילה, חבר מערכת 'שיחת היום', אשר חלתה בסרטן: "לא מתביישת לבקש מכם לעזור לי לעזור לאחי היקר להציל את אמא שלו"
תום נחום |  4
לוסי אהריש (צילום מסך רשת 13)
מגישת רשת 13, לוסי אהריש, מתגייסת למטרה חשובה כאשר ביקשה מעוקביה באינסטגרם לסייע בתרומות למימון הטיפול במחלת הסרטן בה חלתה ג'ודי, אמו של מתן איילה, קולגה וחבר קרוב של אהריש כבר 7 שנים, אשר גם מופיע ככתב בתוכניתה 'שיחת היום' ברשת 13, כאשר אירוע ההתרמה 'מצילים את ג'ודי' למען המטרה יתקיים ב'מנדרין לופט' בחוף הצוק בשבת הקרובה בשעה 20:00.
בסטורי שהעלתה בנושא כתבה אהריש כך: "מתן הוא חבר שלי כבר 7 שנים. 7 שנים שזכיתי בקולגה, בחבר, באח קטן שהוא בנשמה שלי בפנים. אמא של מתן חלתה בסרטן, ולפני כמה ימים הוא הצליח להביא אותה לארץ מאתיופיה... רק שעכשיו מתן צריך את העזרה שלי ושל החברים שלנו לממן לה את הטיפול בארץ. עלות הטיפול בארץ כולל הקרנות וכימו בערך 60 אלף דולר. וכל סכום יכול לעזור, אז אני לא מתביישת לבקש מכם לעזור לי לעזור לאחי היקר להציל את אמא שלו. ולמי שמעוניין יש גם ערב התרמה במוצ"ש הקרוב".
בתוך כך, כזכור, לפני שבוע וחצי צופי רשת 13 צפו בראיון שערכה לוסי אהריש, אך לא ציפו לתגובת מגישת החדשות בנוגע למחבלי חמאס, האמירה שלה הצליחה להרתיח גם את חברת הכנסת טלי גוטליב שטענה שאף מדובר בעבירה פלילית.
גוטליב שיתפה את הקטע מהראיון בטוויטר שלה וכתבה: "לוסי האריש בשידור מרשה לעצמה לתאר את מרצחי חמאס האכזריים עם אפס רגישות לזמן, לגודל השעה ולעובדה שחיילנו בשדה הקרב".
 
היא המשיכה וכתבה: "״לא יודעת איך מחבלים בפיג׳מות הצליחו להוריד אותנו על הברכיים״ כך היא אומרת. כמה דק אחכ כמעט נפלט לה ׳טוב לא בי לי לשבח את.. לשמוע ולהיחרד. תעמולה תבוסנית בעת לחימה"
זו לא הפעם הראשונה שאהריש אומרת דבר חריג בשידור. לפני כחודש הציגה חייל ותחילה אמרה: "אלעד חכים היה במסיבה ברעים תודה לאל ולתושיה שלך ומאז התחיל לכתוב שירים, שזה מה שעזר לך להתמודד. בוא פשוט נעבור לעיקר וניתן לך את הבמה". חכים הנרגש הקריא את שירו והפאנל דמם עד שסיים את דבריו המרגשים

חכים היה במסיבה ברעים וניצל. הוא הגיע לריאיון באולפן והקריא שיר שכתב על ההתמודדות שלו עם המצב המורכב והקשה בעקבות הטבח ששרד. עם זאת, המגישה לא התמקדה לגמרי במילות השיר ומשהו אחר תפס את מבטה. "קודם כל ואני מצטערת שאני....אתה חתיך הורס, זה מתבקש", קראה המגישה המסמיקה לאחר שחכים שיתף את דבריו.
לאחר מכן אחד מחברי הפאנל אמר על ההערה של אהריש: "טוב יש לה סטנדרט בבית", אהריש התעשתה על עצמה והמשיכה בשידור, כשחכים קיבל מחמאות על השיר הנוגה שכתב, שמסכם את תחושתיו מאותו יום ארור.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    וועדת חקירה.
    יוסי 01/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילה חסון מקסימה ןועדת חקירה תקום חייבת לבדוק הכל את המחדל 7.10.23 כל הדרגים גם מבצעי בעיקר כל הסיפורעל ברפורמה שגרם לכך סיפורים צהל חייב להיות מוכן כל הזמן כי תפקידו הבלעדי להגן על המדינה ולצערי לא עשה הטבח הזה
    סגור
  • 3.
    לוסי
    אודי 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ירדה מאד,מאכזבת.תליתי בה תקוות ...והתאכזבתי.
    סגור
  • 2.
    הריש
    סבתא בפנסיה 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בגלל שהתחתנה עים יהודי היא תשתנה? עוד נותנים לה במה. בושה וחרפה לערוץ 13
    סגור
  • 1.
    אין עליך מקסימה
    אתי 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אין עליך אישה מקסימה
    סגור