כסף וצרכנות

רשת BBB מתרחבת: בהשקעה של 1.1 מיליון שקל - זה הסניף החדש

תחת מותג האקספרס BBB BY THE WAY, תפתח השבוע רשת מסעדות ההמבורגרים סניף נוסף בשדרת החנויות והמסעדות של הלובי הראשי בבית החולים איכילוב בתל אביב. אהובה תורג'מן, מנכ"לית הקבוצה: "רוצים לפגוש את הצרכן הישראלי במקומות נוספים, חדשים ומפתיעים"
מערכת ice |  4
סניף BBB (צילום אסף כהן)
קבוצת BBB ממשיכה להתרחב בפעילותה הקמעונאית תחת מותג האקספרס:  BBB BY THE WAY  ותפתח השבוע סניף בשדרת החנויות והמסעדות של הלובי הראשי בבית חולים איכילוב בתל-אביב. סניפים נוספים של המותג  נפתחו בחצי השנה האחרונה במתחם דבירה בדרום הארץ, בפוד טראקס הממוקמים במתחמי דור אלון בכביש 6 ובנקודות נוספות.
מדובר בסניף אקספרס שבהקמתו הושקעו כ-1.1 מיליון שקל, המשתרע על שטח של 90 מ"ר  ומציע כ-20 מקומות ישיבה. הסניף יישרת את את ציבור המאושפזים בבית החולים, אורחיהם ומלויהם, צוותי הרפואה ותושבי הסביבה. 
כמו כן, יציע הסניף החדש יציע בנוסף לישיבה גם שירותי איסוף עצמי. במקום גם פועלת שיטת הגשה באופן עצמאי, והסניף מרושת בעמדות הזמנה דיגיטליות ידידותיות, נוחות, מכירות ונגישות, ללא צורך בהמתנה לקופאי. הסניף באיכילוב יתופעל ע"י  זכיין- המסעדן קובי עזרן, המחזיק במתחם המזון של איכילוב גם בית קפה ודוכן מיצים. 

סניף BBB בבית החולים איכילוב (צילום: יח"צ)
אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB מסרה: "פתיחת סניף  BBB BY THE WAY באיכילוב מהווה נדבך נוסף ומרכזי באסטרטגיית הפיתוח העסקי שלנו. אנחנו רוצים לפגוש את הצרכן הישראלי במקומות נוספים, חדשים ומפתיעים, מחוץ למסעדות הקיימות והמוכרות. הקהל הקיים שלנו, כמו גם קהלים חדשים הפוגשים בנו לראשונה, יוכלו ליהנות מארוחות מעולות, במחירים נוחים ובאיכויות בלתי מתפשרות, בדומה למתודה הקולינרית המובילה את כל הפעילות העסקית שלנו, בכל המותגים".

סניף BBB בבית החולים איכילוב (צילום: יח"צ)
המותג BY THE WAY מבית BBB, פועל באופן מותג אקספרס, ומציע מגוון מנות המבוססות של תפריט הרשת האם, לרבות ההמבורגרים מבשר בקר טרי הנטחנים בכל בוקר במקום, טורטיות, סלטים ומנות נוספות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    האם יהיה מתאים לצליאקים (ל"ת)
    שוש 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אחלה
    ללי 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אוכל מעולה טרי וטעים אנחנו אוכלים רק ב-בבב. תשארו ככה בכל הסניפים טריים ובטוחים.
    סגור
  • 2.
    ביביביבי
    יהודה 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא כשר
    סגור
  • 1.
    יקר מאוד מאוד ולא טעים
    דורון 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא מבין למה קונים שם
    סגור