עסקי ספורט

מבוקש: חלוץ נבחרת ישראל בדרך ליעד חדש בספרד

יעד חדש בספרד? חלוץ הנבחרת שון ויסמן נמצא על הכוונת של חיחון מליגת המשנה בספרד, אחרי שקבוצתו הנוכחית גראנדה מעוניינת לשחרר שחקנים
מערכת ice |  1
נבחרת ישראל במוקדמות היורו (צילום פלאש 90)
חלוץ נבחרת ישראל שון ויסמן (27), שהבקיע שערים בקמפיין האחרון מול בלארוס (ביוני) ושוויץ (נובמבר), עשוי לעבור מגראנדה מתחתית הליגה הספרדית הראשונה, לחיחון מצמרת הליגה הספרדית השניה.
לפי דיווח בתקשורת הספרדית, ויסמן מבוקש על ידי ספורטינג חיחון שמעוניינת לצרף אותו בחלון ההעברות של החורף. החלוץ הישראלי הגיע לגראנדה בהשאלה בינואר שנה שעברה, העפיל עמה מהליגה השניה לראשונה, והיא רכשה אותו תמורת 3.5 מיליון אירו תוך שהוא חותם בה על חוזה לשתי עונות, עד ה-30 ביוני 2026.

אלא שמתחילת העונה לא השתלב ויסמן בהרכב הקבוצה שנקלעה למאבקי התחתית. הוא שיחק במדי הקבוצה 167 דקות בלבד העונה בשישה משחקים והבקיע שער אחד בלבד. בשל שכרו הגבוה, הקבוצה תשמח לשחרר אותו וכן שחקנים נוספים.
בעבר הקרוב ויסמן כיכה בליגה הספרדית השניה: בעונת 2021/22 במדי ויאדוליד הבקיע 20 שערים ב-38 הופעות, והיה מהגורמים המרכזיים בהעפלה שלה לליגה הראשונה. קבוצה נוספת שהוזכרה שמתעניינת בויסמן היא הפועל באר שבע, אבל ספק אם ירצה לשוב בשלב זה לישראל ולקטוע את הקריירה האירופית. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיחון הם קבוצה פרו פלשטינית,תהיה לו חוויה כמו ליאל עבדה (ל"ת)
    מישהו 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור