עסקי ספורט

50 מיליון יורו? כוכב נבחרת ישראל עשוי לשבור שיא ולהימכר לאנגליה

הכדורגלן הצעיר אוסקר גלוך המשחק ברד בול זלצבורג האוסטרית, מועמד לעבור לאסטון וילה מצמרת הליגה האנגלית ולהפוך בכך לשחקן הישראלי היקר בכל הזמנים
מערכת ice | 
נבחרת ישראל במוקדמות היורו (צילום פלאש 90)
כוכב נבחרת ישראל אוסקר גלוך, שהפך לאחד הבולטים בנבחרת הבוגרת למרות גילו הצעיר (19), עשוי להפוך לכדורגלן הישראלי היקר בכל הזמנים.
גלוך, המשחק בהצלחה בקבוצת רד בול זלצבורג האוסטרית, צפוי להפוך גם לשחקן שהניב את הרווח הגדול אי פעם למועדון הידוע כחממה לכישרונות צעירים – ויעקוף אפילו את כוכב העל ארלינג הולאנד הנורבגי.
 
רד בול זלצבורג הודחה אמש מליגת האלופות של אירופה לאחר שהפסידה לבנפיקה וסיימה במקום האחרון בשלב הבתים, אך גלוך עצמו היה אחד המצטיינים בשורותיה ונרשם בפנקסי ציידי הכשרונות, לא בפעם הראשונה.
היום (רביעי) נחשף כי הקבוצה הבולטת שמעוניינת להחתים את גלוך היא אסטון וילה, הנמצאת בצמרת הגבוהה של הפרמייר ליג האנגלית. לפי הפרסומים, מועדון הפאר עשוי לשלם בינואר הקרוב בין 40 ל-50 מיליון יורו עבור הישראלי הצעיר.

אם אכן תתממש העסקה בסכומים אלה, יהווה המחיר סכום שיא ששולם עבור שחקן ישראלי, וגם עבור שחקן בליגה האוסטרית. באירופה פורסם השבוע כי "אסטון וילה של אונאי אמרי סימנה את הכישרון הסנסציוני של רד בול זלצבורג, אוסקר גלוך, לקראת חלון ההעברות הקרוב. גלוך בן ה-19 מסומן כאחד הכישרונות הגדולים באירופה והוא מבוקש בקבוצות גדולות נוספות שעוקבות אחריו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה