עסקי ספורט

אוסקר גלוך במחווה לחטופים: זה מה שעשה לאחר השער שכבש

קשרה הצעיר של זלצבורג אוסקר גלוך כבש אמש את שער השוויון של קבוצתו מול אינטר בליגת האלופות וערך מחווה מיוחדת לכבוד 30 הילדים והנערים שנחטפו לעזה כאשר סימן עם ידיו את המספר, זאת לבקשת משפחות החטופים
מערכת ice | 
אוסקר גלוך (צילום דווין לאמורו)
המצב הלא פשוט בארץ משפיע גם על הליגיונרים שמשחקים מחוץ למדינה. לפני תחילת המשחק אמש של זלצבורג בסן סירו מול אינטר במסגרת ליגת האלופות ביקשו משפחות החטופים מהקשר הצעיר אוסקר גלוך לעשות מחווה אם יכבוש. ואכן זה מה שקרה בדקה ה-57 כאשר הישראלי הצעיר השווה את התוצאה ומיד סימן בידיו את המספר 30 כמחווה ל-30 הילדים והנערים שנחטפו לעזה. זלצבורג הפסידה בסיום 2-1.
הקשר הצעיר אמר לאחר המשחק כי "לקבוצה היה משחק טוב, לכבוש היה רגע מיוחד עבורי ועבור המדינה שלי, רוצה להמשיך ככה ושיגיעו שערים נוספים, בכדורגל הכל יכול להיות, ככה שאנחנו רוצים להמשיך ולהיות בליגת האלופות זמן רב". אביו של אוסקר, מקסים אמר על המחווה של הקשר: "אוסקר רצה לכבד את זכר הנרצחים, להזכיר את החטופים ולעשות משהו עבור המדינה, אנחנו שבועיים וחצי בעצב גדול ובדיכאון ואוסקר עשה קצת טוב על הלב".

כזכור, גם מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר התייחס לטבח ביישובי הדרום לפני כשבועיים וחצי ותקף לפני משחקה של קבוצתו מול לייפציג בגרמניה, את המועדונים הבכירים ביבשת על חוסר התייחסותם לאירועים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה