עסקי ספורט

נבהלו מהביקורת? שחקניה הזרים של מכבי חיפה למדו מהטעות

התקרית עם שחקניה הזרים של קבוצת מכבי חיפה יצרה סערה גדולה וביקורות מכל כיוון נשמעו נגדם. לאחר הסערה וככל הנראה לאחר שהבינו את גודל הטעות שעשו, הם תיקנו ובמשחק האחרון החזיקו את השלט שקורא להחזרת החטופים
מערכת ice |  1
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
במכבי חיפה הרוחות סערו לאחר שהתיעוד בו נראים שחקניה הזרים של הקבוצה מסרבים להחזיק את השלט שקורא להחזרת החטופים, והונף לפני תחילת המשחק, חרך את הרשתות והרגיז כמעט את כל מי שצפה בו. 
למעשה, עלי מוחמד היה השחקן הזר היחיד בשורות הירוקים שלא הקשיב לחבריו והניף בגאווה את הדגל, אך השאר כאמור, אכזבו. לאחר שהרוחות סערו כפי שלא סערו הרבה זמן במכבי חיפה, השחקנים הזרים שסירבו להניף את השלט ככה הנראה קיבלו הסבר על הטעות שבהחלטה שכזו, הניפו אותו הפעם בטקס דומה שהתקיים לפני המשחק של הקבוצה נגד הפועל באר שבע.
 
כזכור, הקבוצה טענה כי מדובר בטעות של השחקנים שלא הבינו את פשר השלט ומשמעותו, וחששו מהתגובות במדינותיהם. אך הפעם נראה כי כל הסיבות האלו זזו הצידה, כדי שיוכלו לתקן את העוול שגרמו לאוהדיה הרבים של הקבוצה, ואוהדי הכדורגל הישראלים בכלל.
מקרה מצער זה לא מוריד מהמחוות הרבות שקיימו במועדון מכבי חיפה למען העלאת המודעות לנושא החטופים והפצת סיסמאות אחדות ותמיכה. הספורטאים הישראלים לוקחים חלק חשוב בהסברה והעלאת המודעות, עד כמה שהם יכולים. ספורטאים עם קהל עוקבים גדול ברשתות כמו ערן זהבי ומנור סולומון לא אכזבו ופרסמו מסרים פרו ישראלים רבים, מבלי לחשוש מהתגובות שבדרך כלל מגיעות לתומכי ישראל בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברדה. תהילה חולפת.
    מיכאל 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברדה היקר. הפכת משחקן לבכיין. די עם הטרוניות והתרוצים.
    סגור