שיווק ופרסום

עזריאלי מפנקת את הלקוחות: בדרך לאימון עוצרים לקפה

על רקע ימי המלחמה הקשים, הולך וגובר הצורך ב"רגע של נחת". עזריאלי שרונה מציעים על כל רכישה באחת מהחנויות המשתתפות, כוס קפה במתנה ב"טאטי" ואימון כושר. המבצע יוצע החל מיום ראשון הקרוב ועד לסוף חודש נובמבר
מערכת ice | 
אופני כושר (צילום javi_indy / freepik)
בצל מלחמת חרבות ברזל, רבים מדברים בזכות החשיבות בלקיחת הפסקה עבור הנשמה. בעידן המדיה החברתית והטכנולוגיה כשהמידע הופך נגיש בקלות רבה מאי פעם, הולך וגובר הצורך המתבקש ב"רגע של נחת", ומה יותר טוב מפעילות גופנית? הבחירה בספורט מסייעת להשכיח לרגע את הכאב, ותורמת לשחרור אנדרופינים.
עזריאלי שרונה הפכו דיבור למעשים, ועל כל רכישה באחת מחנויות עזריאלי שרונה - יעניקו במתנה קפה (ב"טאטי") ואימון (אפשר בו-1רבל או באלה יוגה). החל מראשון הקרוב, ה-12 בנובמבר, ועד סוף נובמבר עזריאלי שרונה מעניקה קפה ברשת טאטי ואימון ב-1 רבל  או אלה יוגה מתנה בכל קניה במגוון הרשתות המשתתפות : סופר פארם, נייקי, טרמינל X, שופרא, קונברס, ארבוריאן, לאוקסיטן ,סוהו ו-allsaints.

מרכז עזריאלי תל אביב מואר מדי ערב בצבעי דגל ישראל והכיתוב "יחד ננצח". בימים קשים אלה, מבקשת קבוצת עזריאלי לחזק את מורל העורף והחזית, ולהדהד את מסר הלכידות והאחדות שמאפיין את עם ישראל מאז ומתמיד, ובימים קשים אלה ביתר שאת. המשימה להאיר את המגדל המרובע הופקדה בידי אמן התאורה גיל טייכמן. גודל הדגל כ-4,000 מ"ר (אורכו 100 מטר ורוחבו 40 מטר). לצורך הארת המגדל נדרשו כמיליון נוריות לד, ו-230 איש עמלו עליו במהלך 5 ימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה