עסקי ספורט

מרגש: התרומה של כוכב ברצלונה לתושבי עוטף עזה

קפון ברצלונה סרג'י רוברטו ואשתו הישראלית הדוגמנית קורל סימנוביץ' יצאו בצעד מרגש למען תושבי הדרום ותרמו למעלה מ-100 אלף שקל למען תושבים שביתם נהרס במהלך המלחמה
מערכת ice |  2
קורל סימנוביץ סרגיו רוברטו (צילום צילום מסך אינסטגרם)
קפטן ברצלונה סרג’י רוברטו אשר חטף לא מעט ביקורת על חוסר התייחסותו למצב הנוכחי בישראל , יצא לראשונה בצעד חסר תקדים עבור מולדתה של אשתו. רוברטו אשר משחק בעמדת המגן, תרם ביחד עם אשתו הדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ’, למעלה מ-100 אלף ש”ח עבור תושבי עוטף עזה שביתם נהרס באותה שבת שחורה ב-7 באוקטובר.
לאחרונה, שחקנים נוספים בקרב הליגה הספרדית התגייסו למען תושבי העוטף ותרמו מענם כספים, כמו לדוגמא, שוער שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה ואשתו מישל גרציג אשר תרמו לתושבי הדרום וגייסו עוד סכומי עתק מחבריהם בחו”ל.
כאמור רוברטו וסימנוביץ’ נמצאים בזוגיות מאז שנת 2014, ובמאי 2018 הזוג נישא בישראל. מאז שפרצה המלחמה המגן הימני ספג ביקורת רחבה על כך שמרות הקשור ההדוק שלו ושל אשתו לישראל הוא בחר לשתוק ולא להתייחס בכלל לאירועים האחרונים, אך ככול הנראה הלחץ הגדול על בני הזוג מברצלונה גדל כשהם הבטיחו לאחרונה שבקרוב נשמע גם מהם התייחסות לכל המצב וכעת ניתן להגיד כי התגובה הגיעה באופן מבורך על ידי תרומה עצומה למען תושבי העוטף שעוברים בזמן זה תקופה קשה מנשוא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תבורכו אתם וכל התורמים בשעה קשה זו (ל"ת)
    סיגל 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לוני
    לוני 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משהו משהו ענק קמצנים, ומה עם התגובה לא זכור לי שהוא אילם
    סגור