עסקי ספורט

נועה קירל בדרך לאיטליה? עסקת הענק המפתיעה נחשפת

שוערה הישראלי של באיירן מינכן, דניאל פרץ, בן זוגה החדש של נועה קירל, עשוי למצוא את עצמו בדרך למעבר ענק נוסף, כאשר דיווחים בתקשורת האיטלקית טוענים כי פרץ מועמד לעבור למילאן במסגרת עסקה שתשלח את שוער הרוסונרי ונבחרת צרפת, מייק מניאן, לבאיירן מינכן
תום נחום | 
נועה קירל בדרך לאיטליה (צילום freepik, יוטיוב/ נועה קירל)
אין ספק שהבונדסליגה הגרמנית היא הליגה שעד כה הכי מזדהה עם ישראל. כזכור מיינץ שחררה את שחקנה ההולנדי ממוצא מרוקאי אנואר אל גאזי, לאחר שהעלה פוסט נגד ישראל ובעד חמאס, הקבוצה הגיעה בשבת למגרשה הביתי של האלופה. לפני המשחק נערכה דקת דומיה לזכרם של קורבנות הטרור ממתקפת הטרור הרצחנית של החמאס בגבול רצועת עזה. עם זאת, כעת, לצד הדיווחים על תמיכה גדולה של חבריו לקבוצה בבאיירן מינכן בשוער הישראלי דניאל פרץ (ככל הנראה למעט מזראווי שהתבטא בעד החמאס) וכאשר הערב (שלישי) פרץ ייכלל בסגל של הבווארים למשחק ליגת האלופות מול גלאטסראיי בטורקיה, צצים דיווחים שטוענים כי פרץ עשוי למצוא את עצמו בדרך למעבר מפתיע נוסף.
על פי דיווח בתקשורת הספורט האיטלקית, באיירן מינכן מחפשת שוער לטווח ארוך שיוכל לרשת את מקומו של מנואל נוייר בן ה-37, כאשר האופציה המועדפת על ראשי באיירן מינכן היא זו של שוער מילאן ונבחרת צרפת, מייק מניאן, כאשר על פי הדיווח, באיירן מתכננת להציע עבור השוער הצרפתי 60 מיליון אירו, ובנוסף, להעביר את דניאל פרץ למילאן במסגרת העסקה. בנוסף, נטען כי הדרישה הראשונית של הרוסונרי עומדת על 80 מיליון אירו. אז האם נועה קירל בדרך ללוות את בן זוגה לחתימה במועדון פאר אירופאי נוסף? נחכה לפתיחת חלון ההעברות בינואר בכדי לגלות.

בחזרה למחווה לישראל במשחק האחרון, שוערה הישראלי של באיירן מינכן דניאל פרץ הגיב בהתרגשות גדולה ודמע על ספסל הקבוצה במהלך דקת הדומייה. פרץ עבר שבוע סוער מבחינתו, כאשר שחקן ההגנה ההולנדי ממוצא מרוקני נוסייר מזראווי התבטא בעד חמאס. למרות שהודיעה כי זו לא עמדת המועדון, החליטה באיירן שלא לשחרר אותו אך חזרה על כך שהיא עומדת לצד ישראל. בבילד נכתב כי "פרץ נאבק בעצמו שלא לבכות, זה היה מרגש".
 
במשחק שפתח את המחזור בגרמניה, ביום שישי האחרון בין בורוסיה דורטמונד לורדר ברמן נערכה גם כן דקת דומייה לזכרם של קורבנות הטרור בישראל, בה הכרוז הזכיר לאוהדי הקבוצות כי "לפני שבועיים החלה מתקפת טרור של חמאס על אזרחי מדינת ישראל, אנו מזועזעים מהתמונות ומקווים שכל החטופים ישוחררו בהקדם, אנו עומדים בשעה קשה זו לצידם של חברנו בישראל ומביעים סולידריות עם אלו הסובלים מטרור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה