עסקי ספורט

הטרגדיה של שלמה שרף: נכדתו נרצחה על ידי מחבלים

מאי נעים, שהיא גם אחייניתו של מאמן הכדורגל ושחקן העבר יובל נעים, הייתה בין הנרצחים במסע הרצח החולני של מחבלי חמאס במסיבת הטבע בסמוך צמוד הגדר ביום שבת ונקטפה כשהיא בת 24 בלבד
מערכת ice |  1
שלמה שרף (צילום דוברות עיריית כפר סבא)
הלם בערוץ הספורט וכאב גדול במשפחתו של אחד ממאמני הכדורגל החשובים במדינה, שלמה שרף. גופתה של נכדתו, מאי נעים אותרה הבוקר (שלישי) וגם היא נכנסת למעגל הקורבנות של הטבח במסיבת הטבע ליד מושב רעים ביום שבת.
מאי היא אחייניתו של מאמן הכדורגל ושחקן העבר יובל נעים, שהייתה בין הנרצחים במסע הרצח החולני של מחבלי חמאס במסיבת הטבע בסמוך צמוד הגדר ביום שבת ונקטפה כשהיא בת 24 בלבד.

על פי הפרטים שנמסרו, נעים בדומה למבלים רבים אחרים שנסו מהמסיבה עם פתיחת מסע הירי, ברחה לתוך קיבוץ בארי הסמוך וניסתה להסתתר בתוך מיגונית מפני המחבלים, אך ללא הצלחה, כאשר אלו איתרו אותה ורצחו אותה במקום.
קרוביה ניסו לדלות מידע ברשתות החברתיות וכתבו: "בבקשה מכם, כל מי שיודע דבר על מאי נעים... היתה בפעם האחרונה ב-08:00 בבוקר בקיבוץ בארי ומאז אין קשר. בבקשה מכם, כל עזרה שהיא". בשעות הבוקר משפחתה קיבלה את הבשורה המרה על דבר מותה. ערוץ הספורט ביקש להשתתף בצערם של משפחת שרף ונעים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משתתפים בצערו
    דיין איציק אילת 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משתתפים בצערו שלא ידע צער לעולם
    סגור