עסקי ספורט

הפועל תל אביב נקנסת בגין החרמת המשחק: כמה תשלם?

לאחר שהחרימה את הדרבי התל־אביבי, הפועל תל־אביב ספגה מהמנהלת קנס של 225 אלף שקל, והובהר לה כי אם תספוג תביעות בעקבות ההחרמה, יהיה עליה לשאת בהוצאות לבדה. ההנהלה צפויה לערער
מערכת ice | 
הפועל תל אביב וקבוצת שלמה (צילום עזרא לוי)
לפני כשבוע המשחק בין הפועל תל־אביב ומכבי תל־אביב בכדורסל, שבכלל לא התרחש, עורר סערה רבה. הנהלת הקבוצה האדומה החליטה זמן קצר לפני המשחק שהשחקנים לא יעלו לדרבי, כאות מחאה על דרישות המשטרה מהאוהדים שהגיעו לאולם.
היום (חמישי) פורסם העונש שקיבלה הקבוצה ממנהלת ליגת הכדורסל, וזה כולל קנס של 225 אלף שקל. כמו כן, לקבוצה הובהר כי היא תישא באופן עצמאי בהוצאות כל תביעה שתוגש נגדה בהקשר של המשחק שלא התרחש.
נזכיר כי בערב המשחק המשטרה דיווחה כי על בסיס מידע מודיעיני, היא צופה שאוהדים ספציפיים של הפועל אמורים להגיע להיכל שלמה שבו נערך המשחק, אף שחל עליהם איסור לעשות זאת בעקבות אירועי אלימות קודמים. על כן, המשטרה דרשה מאוהדי הפועל להציג תעודות זהות בעת הבידוק הביטחוני בכניסה לאולם, בעוד שאוהדי מכבי לא נדרשו לכך.
כאמור, הנהלת הפועל לא קיבלה את הידיעה היטב והודיעה שאף שהשחקנים כבר נמצאים באולם ואף שהתחממו, הם לא יעלו לשחק מול מכבי. על כן, הפועל רשמה הפסד טכני מול מכבי. הנהלת הפועל טרם הגיבה לעונש שקיבלה, אך לפי ישראל היום היא צפויה להגיש ערעור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה