עסקי ספורט

יו"ר ההתאחדות הספרדית בצעד חריג: "בטוח שאני חף מפשע"

לאחר שהטריד מינית את כדורגלניות הנבחרת הספרדית בכדורגל, לואיס רוביאלס הודיע כי למרות שהוא חושף שהוא חף מפשע, הוא מתכוון להתפטר מהתפקיד: "בטוח באמת שלי"
מערכת ice | 
נבחרת ספרד והגביע (צילום מתוך הטוויטר של נבחרת ספרד)
סאגת ההטרדה המינית בנבחרת ספרד נגמרה: נשיא ההתאחדות הספרדית בכדורגל, לואיס רוביאלס הודיע כי הוא מתכוון להתפטר מתפקידו. התפטרות זו מגיעה לאחר התקרית במשחק של נבחרת הנשים הספרדית בכדורגל בה רוביאלס הטריד את שחקניות הקבוצה בזמן שחילק להן מדליות, ואף נישק את אחת מהן בפה.
רוביאלס הודיע על הכוונה להתפטר בריאיון מיוחד שהעניק בו אמר כי:" הוא אינו יכול להמשיך יותר בעבודתו". בהמשך רוביאלס פרסם פוסט ברשתות החברתיות שלו בו הוא כתב: "אני בטוח באמת שלי ובכך שאני חף מפשע, להאשים אותי ללא הוכחות לא יתרום שום דבר".
במסגרת המאבק של רוביאלס לניקוי שמו, אמו של רוביאלס הסתגרה בכנסייה והודיעה על פתיחת שביתת רעב ללא הגבלה כי בנה עובר "מסע ציד" למרות שהוא לא יכול לפגוע באדם. עוד היא קראה לשחקנית הרמוסו לחשוף את האמת ולהודיע שהנשיקה הייתה בהסכמה.
המעשה של רוביאלס בחגיגות הניצחון גרמו לגל מחאה בקרב יותר מ-80 שחקניות כדורגל ספרדיות שהודיעו כי הן לא ישחקו שוב במדי הנבחרת עד שרוביאלס לא יודח. לפני שינוי העמדה של ההתאחדות, זו האחרונה רק השעתה אותו מתפקידו לפרק זמן של 90 יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה