עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו נחקר בבדיקת פוליגרף: "אחד האתגרים הקשים בחיי"

הכוכב הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו עבר במסגרת הקמפיין החדש של ענקית הקריפטו ביננס בדיקת פוליגרף, במסגרתה נשאל: "האם היית מחליף את כל הזכיות שלך בליגת האלופות בזכייה אחת במונדיאל?"
תום נחום | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום shutterstock)
בעוד כריסטיאנו רונאלדו ממשיך למתג מחדש את הליגה הסעודית כמוקד עניין מרכזי אחרי הצטרפותם של כוכבים רבים הקיץ בעקבותיו, כולל קארים בנזמה, אנגולו קאנטה ואפילו ניימאר, הכוכב הפורטוגלי בן ה-38, שמרוויח באל נאסר הסעודית 200 מיליון אירו לעונה, ממשיך לתפקד גם כפרזנטור של חברות רבות, כולל גם של ענקית הקריפטו 'ביננס', שחיברה את הפנומן לפוליגרף במסגרת הקמפיין החדש.
בפרסום שהעלה רונאלדו לרשתות החברתיות שלו מופיע סרטון קצר מהקמפיין החדש של ביננס, במסגרתו רונאלדו מחובר לפוליגרף ונשאל: "אוקיי כריסטיאנו, אתה צריך לענות רק בכן ולא - האם היית מחליף את כל הזכיות שלך בליגת האלופות בזכייה אחת במונדיאל?", התשובה של CR7 טרם נחשפה, אך הפורטוגלי כתב בטוויטר: "ביננס הציבו בפני את אחד האתגרים הקשים ביותר איתם התמודדתי בחיי עד כה - הפוליגרף".
 
בתוך כך, אחרי שליאו מסי הוצג בחודש שעבר רשמית כשחקנה של אינטר מיאמי לאחר שחתם על החוזה שלו במועדון האמריקאי, קבוצת ה-MLS שבבעלותו של דייויד בקהאם, ומאז כבר הספיק לזכות בתואר ראשון, כאשר מי שהמשיך ביריבות עם מסי, שליוותה אותו לאורך כל הקריירה, הוא הכוכב הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו, שזכה גם הוא בתואר בכורה מחוץ לאירופה עם גביע האלופות הערבי עם קבוצתו הסעודית אל נאסר, ובחר לעקוץ את מסי על מעברו לארה"ב והשווה בין הליגה האמריקאית לליגה הסעודית.

רונאלדו התייחס למעברו של מסי לארה"ב ואמר: "הליגה הסעודית טובה יותר מה-MLS. אני בטוח ב-100 אחוז שאני לא אחזור יותר לאף מועדון אירופאי. פתחתי את הדרך לליגה הסעודית ועכשיו כל השחקנים באים לכאן. ביקרו אותי על זה שבאתי לסעודיה, אבל מה קרה עכשיו? אני פתחתי את הדרך, כולם באים לכאן עכשיו. בתוך שנה נעבור את הליגות בהולנד וטורקיה
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה