עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו יפסיד 400 מיליון אירו? קבוצתו הסעודית בחובות ענק

בעוד כריסטיאנו רונאלדו מחזיק בחוזה עצום של 200 מיליון אירו לעונה, וכאשר נותרו לו עוד שתי עונות בחוזה, קבוצתו הסעודית, אל נאסר, נענשת על ידי פיפ"א בעקבות חובות עתק - ונאסר עליה לרשום שחקנים חדשים עד להסדרת החובות לנושים
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום pixabay, shutterstock, אינסטגרם/ cristiano)

עם כריסטיאנו רונאלדו וחבורת הכוכבים שנבנתה סביבו בליגה הסעודית עם הצטרפותם של כוכבי על כמו קארים בנזמה, אנגולו קאנטה, אדוארד מנדי, רוברטו פירמינו, רובן נבש, קאלידו קוליבאלי וכוכבים נוספים שהלכו אחרי הכסף הגדול ועברו לערב הסעודית, עושה רושם שרונאלדו עצמו לא יקבל בקרוב חברים חדשים לקבוצה, כאשר פיפ"א הצהירה על צעדים קיצוניים נגד אל נאסר.

בהודעה שפרסמה פיפ"א נכתב כך: "נאסר על אל נאסר בשלב זה לרשום שחקנים חדשים לקבוצה בעקבות חובות יוצאי דופן. העונשים והאיסורים יוסרו באופן מיידי לאחר שהחובות המדוברים יוסדרו, זאת בכפוף לאישורם של הנושים". כזכור, כריסטיאנו רונאלדו מחזיק חוזה לעוד שתי עונות, כאשר השכר שלו עומד על 200 מיליון אירו לעונה.
 

בתוך כך, כריסטיאנו רונאלדו כבר סימן את היעד הבא, כאשר הכוכב הפורטוגלי הצהיר כי הוא מעוניין להפוך לבעל קבוצה כאשר יסיים את קריירת המשחק שלו, לפי דיווחים באירופה הכוכב שלא מרוצה מהחיים בערב הסעודית אך הודיע כי ימשיך באל נאסר לעונה נוספת בהתאם לחוזהו המוערך בכ-200 מיליון דולר, מעוניין לחזור בתום החוזה לקבוצת נעוריו ספורטינג ליסבון, לפרוש במדיה ולאחר מכן להפוך לבעלי הקבוצה.
רונאלדו שהגיע באמצע העונה הנוכחית לאל נאסר בערב הסעודית לאחר שהוצע לו משכורת עתק לא הצליח להוביל את הקבוצה לתואר לאחר שסיימה במקום השני בלבד בליגה הסעודית.


כזכור כריסטיאנו רונאלדו גדל במדי הירוקים מליסבון לפני שעבר למנצ'סטר יונייטד והחל בקריירה אדירה בכדורגל האירופי, לפני כשנתיים חזר הפנומן הפורטוגלי למנצ'סטר יונייטד אך לא הצליח להוביל את המועדון להצלחות בזירה האירופית והמקומית וחתם בחודש ינואר האחרון על חוזה לעונה וחצי במדי אל נאסר הסעודית. למרות ההצלחות במועדוני הפאר של אירופה לא הסתיר הכוכב הפורטוגלי את רצונו לחזור למועדון נעוריו מליסבון ולסיים בו את הקריירה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה