עסקי ספורט

טרגדיה בכדורגל הישראלי: כוכב העבר בן ה-54 הלך לעולמו

רונן שוויג, שזכה עם בית"ר ירושלים באליפות בעונת 1992/93 ובגביע ב-1988/89, מת בגיל 54. הלוויתו תתקיים בשעה 18:00 בבית העלמין במודיעין וצפויה להביא אלפי אוהדים ואנשים עמם שיתף פעולה במהלך השנים
מערכת ice |  1
כדורגל (צילום freepik)
הכדורגל הישראלי מרכין את ראשו. אבל גדול נפל על בית"ר ירושלים והענף בכלל, כאשר נודע הבוקר (חמישי) כי כוכב העבר של המועדון רונן שוויג, שזכה עם הקבוצה מהבירה באליפות בעונת 1992/93 ובגביע ב-1988/89, מת בגיל 54. הלוויתו תתקיים בשעה 18:00 בבית העלמין במודיעין וצפויה להביא אלפי אוהדים ואנשים עמם שיתף פעולה במהלך השנים.
שוויג היה תוצר של מחלקת הנוער בבית"ר ירושלים ואת רוב הקריירה הבוגרת שלו העביר במדי הקבוצה בצהוב-שחור. את הבכורה שלו בבוגרים ערך דווקא בבית"ר תל אביב, אבל לאחר מכן היה בסגל בית"ר ירושלים והגיע איתה להישגי השיא האישיים שלו ושל המועדון.
 

שוויג אף זכה לזימון לנבחרת ישראל, אך מלחמת המפרץ עצרה זאת. בהמשך הקריירה הוא חזר לבית"ר ת"א, המשיך להפועל ירושלים, בהמשך להפועל לוד ואז חזר לעונה אחת בבית"ר לפני שסיים את הקריירה דווקא ביריבה העירונית, הפועל.
לאחרי הפרישה מכדורגל, הוא המשיך בתחום עם אימון של שחקני נוער בירושלים. במהלך הקריירה רשומות על שמו 135 הופעות בליגת העל, כאשר הבקיע 29 שערים ובישל עוד 15. בשנים האחרונות הוא נלחם במצב רפואי קשה ועבר ניתוח בראשו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהי זכרו ברוך
    מושיקו 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסרים לנו בענף הכדורגל שחקנים עם אופי כמו לשוויג ובכלל בארץ איש עם ערכים ותרבות יוצאת דופן יהי זכרו ברוך
    סגור