תרבות ופנאי

הזמר האהוב מת בגיל 54: "זה כואב, נתגעגע"

סיבת המוות הרשמית של דיוויד יוליקור מהרכב הראפ דה לה סול לא פורסמה, אבל חלוץ הראפ היה גלוי לגבי המאבקים שלו עם אי ספיקת לב במהלך השנים האחרונות
מערכת ice | 
דייויד יוליקור (צילום צילום מסך יאהו)
דייויד "Trugoy The Dove" יוליקור, אחד החברים בשלישיית ההיפ הופ פורצת הדרך דה לה סול, מת. הוא היה בן 54. פטירתו אושרה על ידי צוות ההנהלה שלו, כך דיווח לראשונה All Hip-Hop.
סיבת המוות הרשמית של יוליקור לא פורסמה, אבל חלוץ הראפ היה גלוי לגבי המאבקים שלו עם אי ספיקת לב במהלך השנים האחרונות. הפרפורמר הוותיק היה עם הקבוצה מאז שהושקה באמיטיוויל, לונג איילנד, בסביבות 1988. הקבוצה הוקמה עם שני חבריו מהתיכון, הראפרים פוסנואוס ומאסאו.

דה לה סול הקליטו את השיר הראשונה שלהם בשם "Plug Tunin", מה שמשך את תשומת ליבו של מפיק התקליטים הנסיך פול, שבסופו של דבר הקליט את שלושת האלבומים הראשונים שלהם, על פי Okay Player.
אלבום הפריצה הראשון של הלהקה נקרא "3 Feet High and Rising", והופיע לראשונה בשנת 1989. הייתה להם השפעה חזקה על הז'אנר שלהם לאורך שנות ה-90 ואילך. חלק מהלהיטים האחרים שלהם כללו רצועות אייקוניות כמו "Breakadawn", "Stakes Is High" ו-"Me, Myself, and I". עבודותיהם הופיעו בין היתר ב-MTV.
עם זאת, הצלחתם לא הגיעה ללא מאבקים - הקבוצה מצאה את עצמה חווה בעיות משפטיות בנוגע לאישורים לדוגמה, שבהן השתמשו לעתים קרובות בשיריהם. זה מנע מהם את היכולת לשחרר את המוזיקה שלהם בצורה דיגיטלית ובפלטפורמות, שכן אפילו אלבומם הראשון הכיל הקלטות אחרות משיעורי צרפתית ותוכניות טלוויזיה ישנות, על פי הניו יורק טיימס.
בעקבות החדשות על מותו של טרוגוי, רבים מחלוצי קהילת הראפ עשו כבוד. אריק סרמון כינה את דה לה סול "אחת מקבוצות הראפ הטובות ביותר" בתולדות הראפ בהומאז' באינסטגרם לטרוגוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה