עסקי ספורט

מכבי תל אביב חתמה על עסקה בשווי מיליון שקל

מכבי תל אביב חתמה על הארכת הסכם החסות עם CARGO לשנתיים נוספות בשווי של כמיליון שקלים. שמה והלוגו של החברה יופיעו על גב חולצות המשחק של הצהובים, וכמו כן, גם על מדי האימון ומדי אקדמיית הנוער
תום נחום | 
אוהדי מכבי תל אביב (צילום האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב)
לאחר סיומה של שנה ראשונה עם שיתוף פעולה מוצלח, חברת ההפצה CARGO חתמה עם מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב על הסכם חסות לשנתיים נוספות, בשווי של כמיליון שקלים, בהן שמה של החברה יופיע גם על גב החולצה הרשמית של מכבי ת"א, מדי האימון ומדי אקדמיית הנוער של הצהובים.
בהודעה הרשמית בנושא נכתב: "מכבי תל אביב ו-CARGO, חברת הפצה המעניקה שירותי שילוח ושירותים טכנולוגיים לאתרי סחר אונליין, חתמו על הסכם חסות לשנתיים נוספות בהן לוגו החברה יופיע על גבי גב החולצה הרשמית של המועדון, בגדי האימון ומדי אקדמיית הנוער. כמו כן, CARGO תמשיך לקחת חלק בפעילויות ותרומה למען הקהילה בשיתוף קרן מכבי תל אביב למען אספקה מהירה ואישית של אריזות מזון לחג".
מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, בירך: "אנו שמחים ש-CARGO חתמה על הסכם חסות חדש. CARGO היא חברה מובילה השואפת לספק פתרונות טכנולוגיים בתחום המשלוחים. אנו שמחים שהקשר התפתח לכך ששם המותג יופיע כעת על החולצה הרשמית של המועדון. כולנו מצפים להתקדם במערכת היחסים במהלך החודשים הקרובים! תמיד מכבי".

רם-אל בנימין, בן מנספורד וליאור גזית (יח"צ)
בעלי החברה, ליאור גזית ורם-אל בנימין הוסיפו: ״אנחנו ב-CARGO רואים כערך עליון את קידום הספורט הישראלי ועולם הכדורגל בפרט. הערכים המשותפים של מכבי תל אביב ו-CARGO הם שאיפה למקצוענות ולמצוינות ללא פשרות. לכן החסות של CARGO למשפחת מכבי תל אביב בכדורגל היא טבעית לנו ואנחנו סבורים כי שיתוף הפעולה בנינו ירחיב קרנות, יצמיח הצלחות ויבשל ניצחונות, וכמובן שהטוב עוד לפנינו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה