עסקי ספורט

מפתיע: מכבי תל אביב חתמה על הסכם חסות חדש

אגודת הספורט מכבי תל אביב חתמה על הסכם חסות לשלוש שנים, עם חברת הספורט MGS. ספורטאי האגודה ילבשו מדי ספורט ממותגים של המותג דיאדורה
מערכת ice | 
מכבי תל אביב (צילום יחצ)
חברת הספורט MGS חתמה על הסכם חסות לשלוש שנים עם אגודת הספורט מכבי תל אביב, במסגרתו ספורטאי האגודה, המונה למעלה מ-3,000 ספורטאיות וספורטאים ילבשו  מדי ספורט ממותגים של המותג הוותיק והאיכותי דיאדורה. במדים אלה יופיעו הספורטאים לאימונים, לתחרויות ולמשחקים.
באירוע חתימת ההסכם נכחו ארבעה מספורטאי האגודה: הקופץ לגובה יונתן קפיטולניק, אלוף העולם ואלוף אירופה לנוער בקפיצה לגובה, מרימת המשקולות אלה פירט, אלופת ישראל; גנדי סוקולוב, קפטן אלופת המדינה ומחזיקת הגביע בכדורעף; והמתעמל אלכס מיאקינין שזכה במדליית ארד בתרגיל מתח באליפות אירופה 2020.
גדעון מוליוב, הבעלים של קבוצת MGS המשווקת של דיאדורה בישראל: "אנו גאים ונרגשים להיות המלבישים הרשמיים של ספורטאי אגודת הספורט מכבי תל אביב עם המותג דיאדורה. שיתוף הפעולה עם אגודת ספורט כה מפוארת הוא טבעי עבורנו. מרגש במיוחד להיות חלק מטיפוח ספורטאי העתיד של מדינת ישראל".
דורון שיטרוק, יו"ר מכבי תל אביב: "מכבי תל אביב כאגודת הספורט הגדולה וההישגית ביותר בספורט בישראל גאה בשיתוף הפעולה הרב שנתי עם מותג הספורט היוקרתי דיאדורה מבית MGS. לבוש איכותי וראוי של אלפי ספורטאים המייצגים את מכבי תל אביב בכל הגילאים, בהם ספורטאי העל האולימפיים של ישראל, יוצר זהות מובהקת ואחידות בין האגודה, הספורטאים והמותג."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה