עסקי ספורט

מכבי תל-אביב בשת"פ חדש: זו חברת השליחויות הרשמית של הקבוצה

מועדון הכדורסל וצ'יטה שליחויות חתמו על הסכם שיתוף פעולה חדש, לפיו צ'יטה תהפוך לחברת השליחויות הרשמית של מכבי
מערכת ice | 
מכבי תל אביב (צילום פלאש 90)
מועדון הכדורסל מכבי תל אביב וצ'יטה שליחויות חתמו על הסכם שיתוף פעולה חדש, לפיו צ'יטה תהפוך לחברת השליחויות הרשמית של מכבי. 
שיתוף הפעולה הושק במשרדי המועדון ושלומי ניב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בצ'יטה, פתח ואמר בהתרגשות: "אני רץ אחרי מכבי ת"א מאז שאני זוכר את עצמי. מגיע למשחקים בבית ובחוץ, פיינל פורים, ועם השנים זה רק הולך ומתגבר". מנכ"ל המועדון עדלי מרכוס הגיב בחיוך: "שנים רצת אחרי מכבי ועכשיו עם צ'יטה תרוץ בשביל מכבי".

"חשוב ונכון לנו להתחבר למותג שרואה עין בעין ערכים של מצוינות, לשאוף תמיד להשתפר ולדחוף קדימה", הוסיף שלומי ניב. "כל קבוצת צ'יטה רואה בזה מהלך חשוב. נעשה שיתופי פעולה עם לקוחות גדולים שעובדים איתנו כדי שיגיעו למשחקים וייחשפו למותג של מכבי". 
אתר הסחר של מועדון הכדורסל מכבי תל אביב עבר בשבוע האחרון מתיחת פנים ויצא לדרך חדשה. חברת צ'יטה תיתן את המענה הלוגיסטי בדרך זו, כאשר אוהדי הקבוצה ייהנו מהוזלת מחירי השילוח. 
דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות במועדון וכמובן כוכב וקפטן מכבי לשעבר, הסביר: "להיות עם אנשים שמחוברים ואוהבים זו זכות. אני מאחל לכולנו שיתוף פעולה ארוך טווח, שיוביל לתוצאות שאנחנו בטוחים שנגיע אליהן".
"אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה. התחברנו מהרגע הראשון וזו רק נקודת הפתיחה. אנחנו נלך ונתקדם כל הזמן ויש לנו תכניות גדולות", הוסיף אייל עבדי, מנהל תחום המרצ'נדייז ואתר הסחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה