עסקי ספורט

עשור אחרי הרחבת האצטדיון: בית"ר ממלאה בפעם השנייה את טדי

עם האוכל בא התיאבון ואחרי הזכייה בגביע בעונה האחרונה והתוצאה הטובה (0:0) מול פאוק סלוניקי במשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג, האהודים הצהובים שחורים התנפלו על הכרטיסים וטדי הולך להיות הערב מלא וחגיגי
מערכת ice | 
אוהדי ביתר ירושלים (צילום פלאש 90)
ב-3 ביוני 2013, כשלוש וחצי שנים אחרי החלטת עיריית ירושלים להגדיל את טדי ל-31,733 מקומות, הושק האצטדיון המורחב והמשופץ בקול תרועה רמה. היום (חמישי), יותר מעשור אחרי אותו היום, המועדון הצליח בפעם השנייה בלבד להגיע לסולדאאוט של כל הכרטיסים למשחק תחרותי של הקבוצה.
הפעם הראשונה הייתה בעונה שחלה מיד בתום ההרחבה, במשחק מול היריבה המושבעת הפועל תל אביב. גם ב-2019 היה סולדאאוט, אך מדובר היה במשחק ראווה מול אתלטיקו מדריד, לכבוד פרישתו של יוסי בניון, משחק לא תחרותי, כאמור.
עם האוכל בא התיאבון ואחרי הזכייה בגביע בעונה האחרונה והתוצאה הטובה (0:0) מול פאוק סלוניקי במשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג, האהודים הצהובים-שחורים התנפלו על הכרטיסים וטדי הולך להיות הערב מלא וחגיגי לקראת משחק הגומלין מול היוונים.
הבאז בקרב אוהדים מורגש גם במכירת המנויים לעונה הקרובה, כאשר בית"ר כבר שברה שיא של כל הזמנים שעמד על 8,500 מנויים בעונתו השנייה של משה חוגג כבעלי הקבוצה ומכרה נכון לרגע הזה כ-10 אלף מנויים, כאשר במועדון מקווים להגיע ל-11-12 אלף מנויים עד תחילת משחקי הליגה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה