עסקי ספורט

מאור בוזגלו נזכר באקסית בגעגוע: "יודעים איך זה נגמר"

מאור בוזגלו איחל הצלחה לאקסית בית"ר ירושלים לקראת המשחק הגורלי מול פאוק סלוניקי ונזכר ב-1:2 הגדול על אתלטיקו מדריד: "עם כל הכבוד לפאוק ויש כבוד. כשטדי מלא זה עוצמה וחוויה שאין כמותה במיוחד כשאתה בצד שלה. בהחלט אפשרי לעשות את זה, בהצלחה!"
מערכת ice | 
מאור בוזגלו (צילום ליאת אבשלום, באדיבות אתר ישראל ספורט)
אחרי שהצליחה לחלץ בשבוע שעבר 0:0 יוקרתי וחשוב באצטדיון טומבה ביוון, בית"ר ירושלים תארח הערב (חמישי) ב-20:30 את פאוק סלוניקי היוונית מול יציעים מלאים באצטדיון טדי בבירה במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג של אופ"א, כאשר הירושלמים רוצים להיעזר בתמיכת הקהל האדירה שצפויה הערב בטדי מהקהל הצהוב שחור בכדי להשיג ניצחון יקר שיעניק לירושלמים את הכרטיס לשלב הבא, שם מחכה כבר היידוק ספליט הקרואטית.
לקראת המשחק, הקבוצה מהבירה זכתה לתמיכה וחיזוק מכיוון לא צפוי, האקס מאור בוזגלו, שנזכר בימים שלו כשחקן בית"ר ירושלים (אותה עזב ב-2019 לטובת הפועל תל אביב יש לציין), והתרפק על העבר במדים הצהובים שחורים, תוך שהוא נזכר במשחק הידידות מול אתלטיקו מדריד, בו כבש צמד והעניק לבית"ר 1:2 יוקרתי במיוחד על חשבון הספרדים.
 
בציוץ שהעלה לטוויטר, לצד תמונתו חוגג באותו משחק מדובר, בוזגלו כתב כך: "עם כל הכבוד לפאוק ויש כבוד. כשטדי מלא זה עוצמה וחוויה שאין כמותה במיוחד כשאתה בצד שלה. הפעם האחרונה מתוך פעמיים בלבד חוויתי נגד אתלטיקו מדריד ואתם יודעים איך זה נגמר. אז היום זו תהיה הפעם השלישית ובהחלט אפשרי לעשות את זה, בהצלחה!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה