עסקי ספורט

הסוף להרחקת אוהדים? ההחלטה המשמעותית של ההתאחדות לכדורגל

התאחדות הכדורגל הודיעה כי לאחר הצבעה שהתקיימה היום במשרדי ההתאחדות, הוארכה התקנה שמונעת מבית הדין להטיל על קבוצות עונש הרחקת אוהדים
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
הסוף למשחקים ללא קהל: הנהלת ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (רביעי) כי לאחר הצבעה שהתקיימה, הוראת השעה שמונעת מדייני בית הדין של ההתאחדות לקבוע עונש של משחקים ללא קהל, תוארך לעונה הקרובה.
לאחר שהחלטה זו התקבלה, בית הדין של ההתאחדות יצטרך להוריד מהשולחן את האופציה של הרחקת אוהדים מהמגרשים במידה וקומץ מתפרע בזמן המשחק. 
 
בינתיים, נראה שהעונש  שבו ינקטו בהתאחדות יהיה הפחתת נקודות, אותו עונש שהוטל על בית"ר ירושלים לאחר שאוהדיה פרצו למגרש בגמר גביע המדינה, בזמן חלוקת המדליות על ידי נשיא המדינה יצחק הרצוג. 
על פי ציטוט מ-N12, גורמים בהתאחדות טוענים כי: "שכל חברי ההנהלה וראשי המועדונים יבינו שאם את העונש הזה לא ניתן לקיים במסגרת הוראת השעה, אז ימשיכו בתי הדין לגזור עונשי הפחתת נקודות שגם עליהם ישנה תרעומת".
כזכור, הסאגה החלה כאשר מיד עם שריקות הסיום לגמר הגביע בו ניצחה הקבוצה 0-3 את מכבי נתניה פרצו אלפים מאוהדי הקבוצה אל כר הדשא ומנעו מהנשיא הרצוג להעניק לשחקני הקבוצה את הגביע, כאשר כמה משחקני הקבוצה אף טענו כי תלשו להם את המדליות, למרות שהגביע הוענק מספר ימים לאחר מכן על הקבוצה הוטל עונש חמור של אי השתתפות באירופה, עונש עליו ערערו במועדון, הערעור התקבל והעונש בוטל אך מהקבוצה נמנעה הזכות להגן על התואר לאחר שהורחקו מהמפעל בעונת המשחקים הקרובה.
במועדון ערערו גם על עונש זה והיום התקבל העונש הסופי, הפחתת ארבע נקודות ממאזנה של הקבוצה, יש לציין כי לקבוצה אין זכות לערער יותר מפעמיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה