עסקי ספורט

המשחקים האירופיים: יצחק הרצוג בירך את הספורטאים

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שוחח אתמול (רביעי) עם שניים מהספורטאים, הטריאלתט שחר שגיב והסייפת גילי קוריצקי, שזכו במדליות במשחקים האירופיים המתקיימים בימים אלה בקרקוב, פולין
מערכת ice | 
יצחק הרצוג (צילום חיים צח)
המשחקים האירופיים בקרקוב, פולין, עדיין בעיצומם, אך המשלחת הישראלית כבר הצליחה להשיג מספר הישגים ובהם שחר שגיב שזכה במדליית הכסף בטריאתלון והסייפת בת ה-14, גילי קוריצקי זכה במדליית הארד בתחום בדגם הרומח לנשים.
אתמול (רביעי) שוחח נשיא המדינה, יצחק הרצוג, עם השניים ובירך אותם על הישגיהם. במהלך השיחה הדגיש הנשיא הרצוג כי עם ישראל כולו מתמלא בגאווה על הישגיהם של שחר שגיב וגילי קוריצקי. הנשיא הודה שהצלחתם, לא רק כספורטאים בודדים, אלא גם כנציגי הספורט הישראלי והעם כולו.

הנשיא הרצוג שלח את איחוליו לכל המשלחת הישראלית למשחקים האירופאיים, והפציר בשניים להעביר את ברכותיו לשאר חבריהם למשלחת. הנשיא הודה על המסירות והספורטיביות שעשתה המשלחת כולה, והכרה במאמציה לייצג את ישראל בספורט ובכבוד רע.
עוד הוסיף הנשיא כי "הישגיהם של שחר שגיב וגילי קוריצקי משמשים השראה לספורטאים ברחבי הארץ, ומעודדים אותם להגשים את חלומותיהם ולחתור להצלחות. ההכרה של הנשיא הרצוג בהישגיהם מדגישה את חשיבות הספורט ככוח מאחד שחוצה גבולות ומקרב בין אנשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה