עסקי ספורט

הבן של מרים אדלסון נחוש: הפועל ירושלים בצעד דרמטי

הבעלים החדש של הפועל ירושלים, מתן אדלסון, נחוש להוביל את המועדון האדום מהבירה ליורוליג, כאשר הירושלמים הגישו בקשת רישום מוקדמת ליורוקאפ ויעזבו את ליגת האלופות של פיב"א אחרי חמש עונות, כולל הגעה לגמר בעונה החולפת
תום נחום |  4
מתן אדלסון (צילום באדיבות המצולם)
אחרי שסירב להתחייב להישאר בעונת 2023/24 בליגת האלופות של פיב"א ובכך ויתר על אירוח הפיינל פור של המפעל בירושלים, מתן אדלסון, בנם של שלדון אדלסון ז"ל ומרים אדלסון, הבעלים החדש של הפועל ירושלים בכדורסל, כבר מבצע צעד משמעותי ראשון כבעלים החדש של המועדון האדום מהבירה ועל פי דיווח של תומר גבעתי מ'ישראל היום', הפועל ירושלים ככל הנראה תחזור אחרי חמש עונות למפעלי היורוליג, כאשר הגישה בקשת רישום מוקדמת ליורוקאפ.
מדובר למעשה בחזרה של המועדון האדום מהבירה ל'חלום היורוליג' אותו אורי אלון לא הצליח להשיג בזמנו, מה שהוביל להחלטתו של אייל חומסקי, לאחר שאורי אלון לקח צעד אחורה על מנת להתעסק בעסקיו, לעזוב את היורוקאפ ולהעביר את הקבוצה למפעל המתחרה - ליגת האלופות של פיב"א, כאשר העונה האחרונה הייתה למעשה המוצלחת ביותר של ירושלים במפעל וכללה הגעה לגמר, אותו הפסידו שחקניו של אלכסנדר דז'יקיץ' בתוצאה 77:70 מול טלקום בון הגרמנית.

כעת, בבירה יקוו לעשות את קפיצת המדרגה ולספק תחרות ישראלית למכבי תל אביב ביורוליג, כאשר המשימה יכולה להיות הרבה יותר 'אפשרית' כעת, עם הכסף הגדול אותו צפוי להזרים אדלסון ג'וניור למועדון, זאת כאשר אמו של מתן, מרים אדלסון, היא הישראלית העשירה ביותר בעולם, ומדורגת במקום ה-36 (האישה החמישית) ברשימת עשירי העולם של פורבס עם שווי מוערך של לא פחות מ-36.6 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ובא לציון גואל (ל"ת)
    א.ל 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    בהצלחה! (ל"ת)
    ההגיוני 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מקווה שירחיבו את היורוליג
    Mtlk 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מקווה שירחבו את היורוליג לפחות ל 24 קבוצות.זה רק יכניס יותר ענין במפעל.ואם צריך אפשר לפצל לכמה בתים שבשלב שני יתאחדו העולות לבית אחד כמו שהיה פעם.זה יתן ליותר מועדונים את ההזדמנות לפרוץ.ולייצב את עצמם להבדיל מליגה כמעט סגורה לחלוטין
    סגור
  • זה ירצח
    לא 06/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ירצח את מכבי , שגם ככה טסה הכי הרבה שעות וק"מ ביורוליג מכל קבוצה אחרת . גם ככה העונה אינטנסיבית מאוד איך צורך .. במקרה כזה מכבי יפרשו מהליגה הישראלית.
    סגור