עסקי ספורט

זעם בנבחרת הנוער: "מוותרים מראש על המשחק הכי חשוב בהיסטוריה"

לאחר ההפסד בחצי גמר המונדיאליטו, נותר לנבחרת הנוער של ישראל משחק חשוב על המקום השלישי. אולם חמישה משחקני ההרכב הבולטים שוחררו מהמשחק ויחזרו היום ארצה, כדי להצטרף לנבחרת הצעירה
מערכת ice |  4
נבחרת ישראל (צילום טוויטר FOX SOCCER)
נבחרת הנוער של ישראל עד גיל 20 אמנם הפסידה אמש (חמישי) בחצי גמר המונדיאליטו, אך עדיין נותרה לה משימה חשובה מאין כמוה: התמודדות על המקום השלישי בעולם, במשחק שיתקיים ביום ראשון (20:30) מול דרום קוריאה.
אולם מסתבר שיש מי בהתאחדות לכדורגל שהחליט שהמשחק אינו מספיק חשוב, עד כדי לוותר עליו מראש: חמישה מכוכבי הנבחרת שוחררו מהמשחק ויעזבו היום את ארגנטינה בדרכם לישראל: השוער תומר צרפתי, הבלמים אור ישראלוב וסתיו למקין, המגן רוי רביבו והחלוץ דור תורג'מן. הנבחרת תתייצב למשחק האחרון עם שלושה מחליפים בלבד.

ב-ynet פורסם כי מי שקיבל את ההחלטה הוא המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות, בוני גינצבורג, וזאת במטרה שחמשת שחקני ההרכב הבולטים יצטרפו לנבחרת הצעירה של ישראל, אותה מאמן גיא לוזון, ואשר תתמודד באליפות אירופה בעוד כשבועיים. רוי רביבו, בנו של כדורגלן העבר חיים רביבו, ילך גם בדרכי אביו ויצטרף לנבחרת הבוגרת של ישראל, במשחקי במוקדמות היורו שיתקיימו בעוד כשבוע.
 
השחקנים קיבלו את ההחלטה בזעם ולפי הפרסום סירבו לעזוב את הנבחרת לפני המשימה החשובה ביום ראשון, אולם הובהר להם כי כבר נקבעה להם טיסה להלילה. גורמים בנבחרת צוטטו כאומרים: "לא יכול להיות שכל המדינה מאחורינו, שעדיין לא סיימנו את המסע שלנו, שאנחנו רגע לפני המשחק על המקום השלישי במונדיאל, ולוקחים לנו חצי הרכב. זו החלטה שמעבירה לנו מסר ברור שהמשחק על המקום השלישי בעולם לא חשוב וזאת אחרי כל מה שעשינו פה. המסר לשחקנים שנשארו הוא מזלזל, זה כמו להרים דגל לבן לפני אחד המשחקים הכי חשובים של הכדורגל הישראלי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אני כבר לא מבין כלום....
    יואב 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במילה, הזיה
    סגור
  • 3.
    חרפה (ל"ת)
    ש.מ 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא לעלות לטיסה. חרפה שאין שנייה לה!!!! (ל"ת)
    לא מופתע 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נבחרת עד 20
    בני 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגיל שכונה
    סגור