עסקי ספורט

ספגה ביקורת על תמונה בבגד ים מוכתם: כך בחרה להגיב

אמה פאלאנט-בראון, טריאתלטית בריטית עטורת הישגים וניצחונות העלתה השבוע תמונה מתחרות באיביזה ובה היא לבושה בבגד ים ורוד וכחול. חדי ההבחנה שמו לב כי בתחתית הבגד ישנו כתם דם והיו כאלו שגם בחרו להגיב על כך
מערכת ice | 
נעלי אדידס (צילום יח"צ)
הספורטאית הזו ידעה כיצד להשתיק את המבקרים היטב. אמה פאלאנט-בראון, טריאתלטית בריטית עטורת הישגים וניצחונות העלתה השבוע תמונה מתחרות באיביזה ובה היא לבושה בבגד ים בצבעי ורוד וכחול. חדי ההבחנה שמו לב כי בתחתית הבגד ישנו כתם דם והיו כאלו שגם בחרו להגיב על כך.
בתגובה שכבר ממזמן נקברה בין כל התגובות המחזקות, נכתב כי מדובר בתמונה לא מחמיאה ושהיה ניתן לחתוך ממנה את חלקה התחתון, כך שהכתם על בגד הים לא ייראה. המגיב אף תייג את הספורטאית אך היא לא נשארה חייבת.
פאלאנט הגיבה ואפילו הרחיבה בפוסט נפרד על המקרה, והעידה כי היא ממש לא מתביישת בתמונה שהעלתה. כמו כן, הבהירה שמדובר כמובן במצב טבעי ושפעם בכמה חודשים המחזור החודשי שלה כבד מהרגיל. הלבוש שלה הותאם לתחרות הזו לאחר מחשבה רבה ובמטרה שלא תסבול מחום. 
  
בהמשך העידה שתמשיך לנסות למצוא פתרונות אחרים למצב, אך עדיין מדובר במציאות עימה נשים בעולם הספורט נאלצות להתמודד. לסיום כתבה: "אם יש לכן תמונה כזו, שמרו אותה ותוקירו. זכרו איך פעלתם ביום קשוח כי אולי יום אחד תוכלו לעזור עם התמונה הזו לאדם אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה