עסקי ספורט

דרמה בליגה האיטלקית: בפעם השנייה - הופחתו הנקודות ליובנטוס

חודש אחרי שענקית הכדורגל האיטלקי נשמה לרווחה וקיבלה בחזרה את 15 הנקודות שהופחתו לה בעקבות הערעור - היא שוב מאבדת נקודות, הפעם - 10, מה שמוציא אותה מהמקומות שמובילים לאירופה
מערכת ice | 
יובנטוס (צילום יח"צ)
הכדורגל האיטלקי שוב הראה אמש (שני) את הצד הפחות חיובי שלו. יובנטוס, אשר רק בחודש הקודם קיבלה בחזרה את 15 הנקודות שהופחתו לה בינואר האחרון, בעקבות אי-סדרים פיננסיים, קיבלה בשורה מרה - לאחר ערעור, היא מאבדת שוב נקודות, הפעם 10.
משמעות הדבר היא שברגע אחד הקבוצה איבדה את המקום השני והתדרדרה עד למקום השביעי, שלא מוביל למפעלים האירופים, וכל זה רגע לפני שיובה עולה לשחק מול אמפולי, במשחק האחרון של מחזור ה-36 שהפך להיות קריטי; הניצחון מעלה את הקבוצה למקום החמישי ומרחק 2 נקודות ממילאן הרביעית - מקום בליגת האלופות.
הקבוצה הודיעה שהיא כמובן תערער, אך סיכויים הפעם קלושים, אחרי שבית המשפט עסק כבר בשלושה כאלו במהלך כל ההליך המשפטי. מיובנטוס מסרו: "אנחנו מאוד לא מרוצים. נראה האם יש מקום לערעור. אנחנו נלחמים בהכל ובכולם השנה".
הלחץ כנראה עשה את שלו ויובה הפסידה לאמפולי - קבוצה שלמעשה סיימה את העונה שלה, שרדה בליגה ורחוקה מהמקומות לאירופה. עם זאת, השפעת ההחלטה כנראה חדרה גם למגרש, כאשר כבר בדקה ה-21, אמפולי הובילה 2:0, אחרי שני שערים בתוך שלוש דקות. ההפסד משאיר את יובנטוס במקום השביעי ואת הפער ממילאן על חמש נקודות, מה שכמעט מסיים את סיכוייה להגיע לליגת האלופות, עם שני מחזורים לסיום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה