עסקי ספורט

טרגדיה באל סלוודור: אוהדי כדורגל נרמסו; 9 הרוגים ובהם נשים

לאחר משחק רבע גמר בליגה המקומית, אוהדים רבים פרצו לדשא ומחוץ לאצטדיון הצפוני במדינת אל סלוודור. באירוע נרמסו למוות תשעה בני אדם, בהם שתי נשים. האירוע נחקר על ידי המשטרה
מערכת ice | 
איצטדיון כדורגל הדמיה (צילום גולדשמידט ארדיטי בן נעים אדריכלים)
אסון אמש (שבת) באצטדיון כדורגל באל סלוודור. מסיבה שטרם התבררה, נרמסו למוות תשעה בני אדם לפחות לאחר משחק כדורגל ובהם שתי נשים. לפי ישראל היום, האירוע התרחש באצטדיון צפוני לבירה במדינה והמשטרה תפתח בחקירה פלילית של האירוע.
מהמקום דווח כי היו מאות אוהדים שנהרו ליציאות מהמקום ולפני כן היו גם אוהדים שהסתערו לדשא בפנים. המשחק שהתקיים אמש היה משחק רבע הגמר בליגת העל במדינה. הקבוצות ששיחקו היו FAS ואליאנזה.
לצערנו אירועים שכאלו אינם נדירים כבר בעולם. רק בחודש אוקטובר האחרון התרחש אירוע דומה באינדונזיה. בסופו של משחק במדינה פרצה קטטה אלימה שגבתה את חייהם של מאות אנשים, בהם עשרות ילדים. 
המהומה פרצה בסיום משחק הליגה האינדונזית שבו הפסידה הקבוצה הביתית FC ארמה, מהעיר מלנג, 3:2 לקבוצת פרסבאיה היריבה השנואה. אוהדי הקבוצה סירבו להשלים עם ההפסד והחלו להשליך חפצים ואז לפרוץ לכר הדשא בהמוניהם. השוטרים הגיבו בירי גז מדמיע מה שגרם לבהלה ומנוסה של הקהל ביציעים. עשן הגז גרם לקושי להבחין בדרכי המילוט וכך נרמסו ונחנקו רבים למוות. המהומות נמשכו גם מחוץ לאצטדיון שם האוהדים הפכו ניידות משטרה. גם שני אוהדים היו בין קורבנות האסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה