עסקי ספורט

כוכבי הפועל באר שבע במפגש מעריצים: זה המותג שנבחר לארח

כוכבי הפועל באר שבע הגיעו בשבוע שעבר לפגוש את המעריצים של הקבוצה בסניף לי קופר בקניון גרנד באר שבע, שם הצטלמו עם האוהדים ולקחו חלק בפעילות נושאת פרסים
מערכת ice | 
לופז אלדר וטל בוקר (צילום דור עוז)
לכבוד חג הפסח כוכבי קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע הגיעו ביום חמישי האחרון, ומיד לאחר אימון, למפגש מעריצים חגיגי בסניף לי קופר בקניון עופר גרנד באר שבע. המעריצים הנלהבים קיבלו חתימות מהכוכבים האהובים עליהם, השתתפו בפעילות נושאת פרסים ואפילו קיבלו הנחה לקולקצייה החדשה של המותג.
השחקנים שהגיעו לפגוש את המעריצים ובין היתר בחרו לעצמם פריטים בחנות היו: עדן שמיר, שי אליאס, דור מיכה, לופז אלדר, איתי שכטר, רועי גורדנה, איתן טיבי,  פטריק קימלה ועוד. האירוע התקיים בשיתוף קבוצת בריל שבבעלותה מותג לי קופר, ובראש העומד מנכ"ל המותג גיל הראל, וסמנכ"לית השיווק של הקבוצה גנית אלון, שהגיעו גם הם לאירוע.
לאחרונה מספר שחקנים מהקבוצה שיתפו פעולה עם מותג נוסף. קבוצת מ.ד סנטר יצאה בקמפיין לסניף החדש של הרשת בבאר שבע, תחת המסר "שחקן חדש הגיע לעיר". בסרטון הקמפיין, משתפים פעולה שחקני הפועל באר שבע יחד עם בעלי מ.ד משה משעלי. שלושת השחקנים יבחנו כביכול את כישורי ״השחקן״ החדש ויציגו את יתרונות הרשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה