עסקי ספורט

המונדיאליטו משנה מיקום בגלל ישראל? נשיא אינדונזיה מגיב

לאחר שהגרלות המונדיאליטו בוטלו עקב המחאות נגד ישראל באינדונזיה, הנשיא המקומי מגיב לראשונה וטוען כי אין קשר בין הדברים. עם זאת, מתברר כי נפגש עם בכירי פיפ"א וייתכן כי הטורניר ישנה מיקום, חודשיים בלבד לפני תחילתו
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
השבוע דווח כי הגרלת הקבוצות למונדיאליטו (גביע העולם בכדורגל עד גיל 20) לא תתרחש, אך הסיבה הרשמית לא פורסמה. אף שהסיבה לא הוכרזה ידוע כי אינדונזיה המארחת מתנגדת להשתתפותה של הנבחרת הישראלית שהשנה צפויה לקחת חלק במשחקים.
לאור הסירוב הבלתי רשמי של אינדונזיה פורסם כי הנשיא האינדונזי פגש בכירי פיפ"א בנושא וייתכן כי התחרות תעתיק את מיקומה לקטאר או לארגנטינה שעטה על ההזדמנות לארח וכך להשתתף בטורניר.
לצד זאת, הנשיא הגיב לראשונה בתקשורת והכחיש את הקשר בין הדברים לישראל: "אני מבטיח שלהשתתפות של ישראל בטורניר אין שום השפעה על המדיניות שלנו ועל הקשר עם הפלסטינים, כיוון שאנחנו תמיד תומכים בהם. אסור לערבב בין ספורט לפוליטיקה".
עם זאת, אמרתו של הנשיא מוטלת בספק וזאת לאור המחאות הרבות במדינה נגד ישראל. עשרות מוסלמים באינדונזיה מחו נגד השתתפות הנבחרת הישראלית בטורניר. אינדונזיה היא המדינה המוסלמית הגדולה בעולם ולה אין קשרים דיפלומטיים עם מדינת ישראל, דבר שלא מפריע לנבחרת הישראלית להגיע לשם לאחר שהרשויות באינדונזיה הבטיחו שיתנו לנבחרת להיכנס למדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה