עסקי ספורט

כפר סבא תקיים טורניר כדורגל לזכר הרוגי הפיגוע בדיזינגוף

בטורניר לזכר תומר מורד ואיתם מגיני יקחו חלק קבוצות הכדורגל שאהדו - הפועל ת"א והפועל והפועל כפ"ס, חטיבת הנח"ל ויח' הצוללות בהם שירתו, חברים ובני משפחה
מערכת ice | 
ראש עיריית כפר סבא רפי סער
במלאות שנה לפיגוע הקטלני בדיזינגוף בת"א, עיריית כפר סבא הכריזה היום (שלישי) כי תקיים טורניר כדורגל לזכרם של תומר מורד ואיתם מגיני, יחד עם בני המשפחה, ארגון "מדינת הכדורגל" וקבוצות הכדורגל הפועל כפר סבא והפועל תל אביב.
ב-7 לאפריל, 2022, נרצחו מורד ומגיני, שניהם תושבי העיר כפר סבא, בפיגוע קטלני בבר בדיזינגוף בת"א, כשהם בני 27 בלבד. משפחותיהם, בשיתוף עיריית כפר סבא וארגון 'מדינת הכדורגל' ובתמיכת משרד התרבות והספורט, יערכו טורניר כדורגל מיוחד לזכרם, שמלווה את התחנות המרכזיות בחייהם. בטורניר יקחו חלק קבוצות הכדורגל שאהדו - הפועל ת"א והפועל והפועל כפ"ס, חטיבת הנח"ל ויח' הצוללות בהם שירתו, חברים ובני משפחה.
ראש העיר כפר סבא, רפי סער: "בני משפחות מורד ומגיני לעולם לא יצעדו לבד. תומר ואיתם, שני חברי ילדות, היו מטובי בניה של כפר סבא, ומותם הטרגי בפיגוע הרצחני הותיר כאב גדול בלב העיר כולה. מאז הירצחם, אנו מלווים את המשפחות ועומדים לצדם. כפי שהבטחתי, נקים יציע לזכרם של תומר ואיתם באצטדיון הכדורגל העירוני החדש שייבנה, ונמשיך לפעול למען המשך הנצחת טובי בנינו ברחבי העיר".
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אורן כהן: "אין ראוי יותר מלהנציח את תומר ואיתם ז"ל בטורניר כדורגל שייקרא על שמם. אני רוצה להודות לכל המעורבים במיזם החשוב הזה. אני מזמין את כל תושבות ותושבי כפר סבא להגיע לטורניר ולכבד את זכרם של שני החברים, שגם במותם לא נפרדו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה