עסקי ספורט

כדורגלן העל בווידוי כואב: "אני ממש בודד"

במהלך שידור חי בערוץ שלו בשירות "טוויץ" חשף בלם באיירן מינכן אלפונסו דיוויס כי הוא סובל מקשיים פסיכולוגים ובדידות בבאיירן מינכן
מערכת ice | 
באיירן מינכן
אלפונסו דיוויס, מגן העל של באיירן מינכן, חשף במהלך שידור חי בערוץ שלו בשירות "טוויץ" כי הוא סובל מקשיים פסיכולוגים ובדידות באלופה הגרמנית.
"אין ספק כי החיים ככדורגלן מקצוען הם מגניבים לגמרי," אמר דיוויס בן ה-22, שנמצא בימים אלה עם נבחרת קנדה שמשחקת בליגת האומות של צפון אמריקה. "אני יכול להנות מהחיים ולהיות רגוע - אבל האמת שאחרי האימונים אין לי יותר מדי מה לעשות. עבורי, כאחד שאין לו משפחה איתו והחברה שלי לא גרה איתי, אני ממש בודד".
דיוויס המשיך: "זה קצת מדאיג שאין לך מה לעשות, בעיקר כשלכל החברים שלך יש עבודה. יש לי אולי חמישה חברים. אני מרגיש כמו לוזר פופולרי".
דיוויס נולד בגאנה, אך הוא ומשפחתו עברו לגור בגיל צעיר בליבריה, אשר גם ממנה הם נאלצו לברוח בגלל מלחמת אזרחים והיגרו לקנדה.
כישרונו בכדורגל גרם לכך שהוא קיבל אזרחות במדינה ולאחר ששיחק בקבוצות קטנות, באיירן מינכן רכשה אותו בכ-22 מיליון דולר בשנת 2019. בעונה שלאחר מכן הוא הפך לשחקן הרכב קבוע והיה מהגורמים לזכייה בליגת האלופות בשנת 2020.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה