עסקי ספורט

לאחר ההופעה הבזיונית בליגה האירופית: בוסטקס יוצא על ברצלונה

מתוך שמונה משחקים שערכה הקבוצה השנה באירופה, היא השיגה רק שני ניצחונות, כולם נגד ויקטוריה פלזן; היא הפסידה לבאיירן מינכן פעמיים ונגד אינטר ומנצ'סטר יונייטד רשמה תיקו והפסד
מערכת ice | 
ברצלונה (צילום טוויטר)
ברצלונה סיימה אמש (חמישי) הופעה די גרועה בליגה האירופית. הבלאוגרנה שהודחו מליגת האלופות כבר אחרי שלב הבתים, הפסידו אתמול 2:1 למנצ'סטר יונייטד וסיימו את דרכם גם בפלייאוף הליגה האירופית אחרי 4:3 בסיכום המשחקים.
מתוך שמונה משחקים שערכה הקבוצה השנה באירופה, היא השיגה רק שני ניצחונות, כולם נגד ויקטוריה פלזן. היא הפסידה לבאיירן מינכן פעמיים ונגד אינטר ומנצ'סטר יונייטד רשמה תיקו והפסד.
למרות ההופעה הקשה, ברצלונה נראית בטוחה לקחת את הליגה הספרדית אחרי ארבע שנים. 
"אנחנו הרבה יותר טובים מאשר בעונה שעברה", ניסה צ'אבי להתנחם, "אנחנו חייבים לבקר את עצמנו וללמוד כדי להשתפר, אנחנו לא מרוצים - אבל אנחנו הרבה יותר חזקים מאשר בעונה שעברה. פגשנו העונה קבוצות חזקות וננסה שוב באירופה בעונה הבאה".
המאמן הוסיף: "מנצ'סטר יונייטד מאוד חזקה מבחינה פיזית. השער הראשון שלה שקבע 1:1, פגע בנו. היו לנו הזדמנויות לפני כן לעלות ל-0:2 והחמצנו. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד, אבל השנייה לא כל כך. זו אכזבה גדולה כי הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות דברים, אבל שיחקנו נגד יריבה חזקה. עם פדרי וגאבי הערב אני חושב שהדברים היו נראים אחרת".
אך יש שחקנים בסגל שפחות מסכימים עם צ'אבי, ביניהם הקשר הוותיק סרג'יו בוסקטס. "אנחנו חייבים ללמוד איך לשחק באירופה", אמר בוסקטס, "אנחנו חייבים לבקר את עצמנו ולהבין שאולי זה היה גדול עלינו. הפסדנו והודחנו, אבל אני לא חושב שזה ישפיע עלינו בליגה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה